En av dina bästa utlands LR semesterminnen?

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1259492 av Pimed
Mina utlandsminnen är för galna att berätta. Tex springer naken från tullpolisen LR liknande.

Så när jag var på skidsemester med ett gäng tog vi svampar och drack jägermeister. Att åka slalom och påverkad av hallucinogener som starka svampar var helt fantastiskt. Jag hade massa feta hallucinationer. Såg bland annat en drake som var stor som en elefant eller nog större som flög runt mej i flera timmar. Det var jättehäftigt. Och himlen dansade det demoner och jävlar. Träden pratade med mig. Träden var levande väsen. Jag satt flera timmar och pratade med träden och vänner kom och checka med mej då och då att allting var okey sedan fortsatte med skidåkningen. När jag tog på träden så var det eldliknande ljus cirklar som jag rörde runt med som glödde i alla möjliga färger.

Edit: jag ska vara rak nu meningen med tråden tänkte skulle vara för Memphis och oss andra som vill resa mera. Det finns helt fantastiska platser och städer. En inspirationskälla!
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259711 av krokus
Resan till London är en favorit. Förra sommaren var jag i Riga, det var trevligt också. Det regnade massor sista dagen.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259720 av Geta
krokus,

Du var väl och hälsade på din kompis för något år sedan i Phoenix Arizona?
I början av den här filmen visas kaktusodlingar därifrån:

www.svtplay.se/video/27063433/monty-dons...l-seattle?start=auto
Mer
3 år 10 månader sedan #1259743 av Cosmos
Min semester i USA 2010 är min bästa resa. Så mycket att se och uppleva. Tycker nog New York var bäst och LA en besvikelse där man bara räknas om man har pengar.

Senast jag reste från Svea var till Liverpool i december 2018. Vi åkte på vinst och förlust på en konsert med Paul MacCartney. I Den var fantastisk. I övrigt gick vi på muséer och utställningar och Cavern club vilken var högeligen intressant. Beatles stod alltså på en pytteliten scen och öste. När vi var där var det en ensam kille som försökte sig på några Beatleslåtar men han sög rejält.

Jag har ju svårt att gå men i Liverpool gick jag nästan obehindrat. Min kompis ramlade ur sängen och skadade knät och gick inte speciellt fort hon heller.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259799 av mrsearlgray
asså jag älskar London och storbrittanien över lag men det coolaste jag varit med om var att snorkla i röda havet i Egypten vid ett stort stup av bara koraller och fiskar, blev omringad av giftiga rockor också, det var mindre roligt XD
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1259800 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet En av dina bästa utlands LR semesterminnen?
Skulle nog inte våga att snorkla och vara en fisk bland fiskarna, hur långt ner dök du mrsearlygrey, var det djupare ner eller mer ytligt djupt. Får inte dyka, under ytan går väl bra för det är som att doppa huvudet under vattenytan, men ner får jag inte simma.