När välfärdsstaten försvinner

Mer
3 år 10 månader sedan #1261442 av Geta
Ylva Johansson vill att alla gränser ska öppnas i EU.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261474 av Cosmos
YJ är en falsk orm. När hon var på besök i England satt hon på TV och bästa sändningstid och förkunnade att antalet våldtäkter minskar i Sverige. Enligt Brå ökar antalet våldtäkter för varje år. Sverige leder våldtäktsstatistiken inte bara i Europa utan nästan i hela världen. De som inte tror mig googla upp det.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261505 av Richard
Organisationen Black Lives Matter kräver i princip att vi vita ska kyssa negrernas fötter, som ursäkt för att vi stulit dom från Afrika o att vi har tömt deras naturtillgångar! Jag förstår hur de tänker, men jag håller inte med. Marting Luther King "had a dream", som om den skulle infalla funka mycket bra!
Mer
3 år 10 månader sedan #1261567 av memphis
Om mansom många av oss gör, lever på sjukersättning så finns det inget bra parti att rösta på.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261570 av zoegas

memphis skrev: Om mansom många av oss gör, lever på sjukersättning så finns det inget bra parti att rösta på.


Nä, tyvärr. Löfven är nog bästa.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 10 månader sedan #1261582 av Fantasio
Jag röstar inte på något riksdagsparti. Sveriges pengar kommer att ta slut som "vi" bär oss åt. Det var bättre förr. Sossarna var partiet att rösta på, men idag är det samma jox vad man än röstar på. Invandringen kommer att ta knäcken på välfärden.