Hoppas?

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261765 av Pimed
Hoppas? skapades av Pimed
Jag hoppas på att mina psykoser ska försvinna. Att jag ska bli frisk. Dumt va? Kommer man nånsin må bra nån period i sitt liv? Det är aldrig bra. Visst har man vissa bättre perioder än det sämsta perioderna. Men bra mår man aldrig.

Avskyr frågan som ställs "hur mår du"? Jo ska jag våldta din hjärna och borra in i båda öronen samtidigt in i hjärnan och sätta dit sugrör och hälla in syra medans du hänger upp och ned och fråga precis innan du förlorar medvetandet "hur det är"! Så är det för mej. Kul va?
Mer
3 år 10 månader sedan #1261766 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hoppas?
Jag tror på Gud som underbar.

Jag blev av med både återkommande problem med näsblödningar samt social fobi efter sjukhusperioden när jag blev frälst.

Underbar Gud, bara där!

Men om man inte vill söka Gud så tro på nya mediciner!

Läkarna lär sig ju också.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261768 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hoppas?
Läkarna är Guds verktyg.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261770 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Hoppas?
jag tror dom läkemedel mot psykoser som syntetiseras idag 2020 är bra - men det dröjer 10-15 år tills vi kan få använda dem.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261771 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hoppas?

notwoodstock skrev: Jag tror på Gud som underbar.

Jag blev av med både återkommande problem med näsblödningar samt social fobi efter sjukhusperioden när jag blev frälst.

Underbar Gud, bara där!

Men om man inte vill söka Gud så tro på nya mediciner!

Läkarna lär sig ju också.


Ibland utanför mitt medvetande kan jag känna ett annat medvetande (gud?) men nästa sekund är det lika snabbt borta som det kom. Tänker det är psykoser. Men ibland tänker tänk om det är något som vill ta kontakt som jag per automatik klipper bort för jag tror det är psykoser. Lär nog aldrig få svar på det. Det är ett mysterium.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261775 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Hoppas?
dom atypiska antipsykotika som vi flesta använder är från 80-talet. säkert idag 2020 är medicinerna bättre eftersom mer forskning hunnits göra