11 september tog slut, det var dags att gå vidare!! Bytte värld.

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1262347 av Lelle
300


300


300


Året var 2016. Detta hade världen bland annat som inte den tidigare världen hade. Men till den nya världen fanns det. Även 11 september var speciell för vi åkte till en restaurang vi inte varit på tidigare och det var jag föräldrarna och mina bröder. Vi 3 bröder finns med på ett foto som togs 11 september vid restaurangen. Det var strålande sommarväder 11 september, och folk gick i t-shirt och shorts och köpte glass. När vi kom till restaurangen hamnkorgen var det stekhett ute.

NÄR HÄNDE VAD:

vi kommer tillbaka hem från hamnkrogen restaurangen kl 20 på kvällen. Tidigare kl 19 togs ett foto med oss 3 bröder. Vi åkte ifrån restaurangen vid solnedgången, Solen gick ner kl 19.20. Men det var bästa sommarvädret denna dag, 11 september, och jätte många människor som var ute och roade sig av vädret. Bestämmer för vaknatt när vi var tillbaka.

12 september kl 2.32 (nattmorgon), kom till den nya världen!! 11 september tog slut 2 timmar och 33 minuter innan!!

checkade sedan klockan senare och då var den kl 3.52 (1 timme och 20 minuter efter kl 2.32)

efter ett tag, kl 4 - och låg 1 timme till och väntade på att föräldrarna vaknar efter kl 5. Föräldrarna vaknar kl 5. Det blev vaknatt.

detta vill jag aldrig glömma bort, men en dag ska man dö så kommer inte kunna ha detta med mig i tanken för alltid.

dom där högtalarna i taket fanns under mitt första år där, men de togs bort rätt kvickt, under 1997. Högtalarna i taket var bland det första jag lade märke till. Jag hade våningssäng och låg i höjd med dom och kollade på dem när jag var väldigt liten, jag tyckte om dem. Men de togs bort rätt snart och sedan hade jag inte i minnet att dom funnits! Och sedan var dom igen som jag beskriver. Det är UNDERBART.

och ringklockorna som är belägna precis påväg in mot rummet som jag ringde på med mina små händer när pappa bar mig mot sovrummet.

under september 2016 hade jag samma sovrum som 1997
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1262450 av Admin1
Du har diskuterat detta tidigare.