Junis värmebölja slut, blir regnperiod i Juli!

Mer
29 jun 2020 20:59 #1263938 av Pimed
Jo man blir helt tagen av att det finns fläkt. Jag har varit framför min fläkt hela dagen. Men nu mot kvällen blir det kallt.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
29 jun 2020 21:37 #1263947 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Junis värmebölja slut, blir regnperiod i Juli!

Geta skrev: Nissegossen,

Det är väl inte konstigt, när du hittar tangentborden i grovsoprummet?

Geta jag vet inte varför jag sparade tangent borden, de hade gammal fattning och det är runda hål i en gammal dator. Tillika att jag har två möss som också har gammal fattning jag plocka fram de bara för denna dator har som pius den gamla fattningen och en himla mängd USB-portar. De som är med USB-fattning har jag inte ens räkna finns gott om dem. Fråga zoegas han visade på denna på webben och han rekommenderade den, jag gick på hans linje och köpte den . Så fråga zoegas om det. Köpte den också utan operator system

whatis.techtarget.com/definition/operating-system-OS

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
29 jun 2020 21:40 #1263949 av Nissegossen

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
30 jun 2020 09:06 - 30 jun 2020 09:07 #1263986 av Nissegossen
Här visar det heldagsregn med en temperatur på i genomsnitt 15 grader, det har gjort att jag stängt av ventilationen pga för kallt i lägenheten det har varit helt öppet i natt, men jag känner mig frusen
www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4stra_G%C3%..._time_detaljert.html

www.accuweather.com/en/se/goteborg/315909/weather-radar/315909

Senast ändrad: 30 jun 2020 09:07 av Nissegossen.

Sidan laddades på: 0.451 sekunder