Boendestöd etc som stjäl

Mer
3 år 9 månader sedan #1265835 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Boendestöd etc som stjäl
Geta,
Bodde hon i bostadsrätt eller hyresrätt?
Mer
3 år 9 månader sedan #1265841 av Nissegossen

Admin1 skrev: Geta,
Bodde hon i bostadsrätt eller hyresrätt?


Det hjälper inte oavsett vilket skall den som utnyttjade Geta själv betala

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1265852 av Geta
Svar från Geta i ämnet Boendestöd etc som stjäl
Hon bodde i eget hus som hon renoverade själv.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265870 av Nissegossen
endast att säga att hon är bra mående tjuv
Jag hade gjort mig av med henne som vän. Jag har råkat ut för släktingar och fått göra både tunga och farliga jobb åt andra till dålig lön och att det inom familjen och gjort det bara för att det varit inom släkten. Jag var för ung för att säga ifrån. Efter jag blivit sjuk fick jag inte göra någonting för min mor, hon blev då en s.k. hönsmamma jag fick inte göra någonting sådant det fick andra ta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1265953 av Maxjohan1983
Vad umgås du med för folk som vill ha dig till slav. Geta?

Jag har aldrig blivit av med något tror jag. Bara det att jag har så få tallrikar nu så jag undrar liksom vars dem tagit vägen. Eller så har jag inte haft så många som jag tror jag haft. Sedan har jag inte haft boendestöd på många år. Men grejen är att då ventilationen ska kollas och sånt då får personal gå in med nyckel om jag är borta. Och då är det himla lätt att norpa saker.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 9 månader sedan #1265961 av Lejonhjärta
Ni som skriver "Vem tror på ett psykfall?"....
Visst är det en jäkligt svår situation, ni har ju rätt i att det är väldigt svårt att bli trodd. :(

Har också boendestöd, och jag kollar dom därför noggrant hela tiden. Som en hök, faktiskt.