niohundraåttionio (989!!!)

Mer
3 år 7 månader sedan #1275372 av Maxjohan1983
Det stämmer, men det var betong det täcktes över med.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 7 månader sedan #1275373 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet niohundraåttionio (989!!!)
videon handlar bland annat om cementövertäckningen..
Mer
3 år 7 månader sedan #1275384 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet niohundraåttionio (989!!!)
Minns att jag låg inne för en operation när Estonia förliste. På morgonen fylldes nyheterna av olyckan och jag låg där i sängen lättad av att operationen hade varit dagen innan. Det var många som transporterades med helikopter till Ackis och många personal blev involverade..
Mer
3 år 7 månader sedan #1275388 av Maxjohan1983
Hade du legat inne för en operation hade du nu sagt vad det var du låg inne med. Tror du ljuger!?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1275391 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet niohundraåttionio (989!!!)
1984 var det ödestiger för mig. Min psykoterapeut kastade ut mig från behandlingen eftersom jag "regredierat för mycket". Hon var rädd för mig eftersom jag påminde henne om någon gammal styvsyster som inte hade varit speciellt nice.

När jag ser olika sifferkombinationer dyker siffrorna rakt in i det omedvetna och jämförs med andra händelser och viktigast de årtal som gömmer sig i kombinationen. Och uttalet av 989 påminner mig om 1984.

Jag skrev ganska många låtar detta år. En av dem var 1974, då jag går tillbaka i tiden till en värld så annorlunda att allt annat ställs i skuggan.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Cosmos.
Mer
3 år 7 månader sedan #1275394 av Maxjohan1983
En med kvinna med anti-social diagnos lärde mig ljuga gränslöst. Innan det, ljög jag bara om vita lögner. Snacka om att jag var efter! :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln