Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan #1290915 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni Sexlust?
Jag minns när jag hade tunna träningsbyxor på mig på krogen så stod jag och en tjej bredvid varandra. tror det eller ej jag fick stånd och fick in k*uken i henne för hon hade lätta träningsbyxor på sig! Hon började stöna vid baren och sedan blev vi utslängda.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1290916 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?

Jocke skrev: Ja, jag är inte helt säker på vilken diagnos som är mest lämplig för mig? Jag har ju egentligen inga specialintressen, förutom att knappa in bilder från google här på viska och på fejjan. Men överhuvudtaget, kroppsspråk kan man styra, men inte hjärnan tror jag?

Ja, jag gillar raka rör! Men det finns gränser för hur mycket man ska säga! Det underförstådda gör ibland mer verkan, än raka puckar! Speciellt när en person behöver tänka till hur man uppför sig mot andra och främst mot sig själv. Det kan vara självdestruktivt att bara vara positiv, det realistiska tänket måste ju också få plats. Som sagt, hårda ord är inte alltid nödvändigt.


Jo hjärnan och kroppsspråk kan man styra. Så länge man är medveten om det. Många asperger och schizofrena har svårt för att uppnå detta medvetandet.

Tycker du pessimistiska inställningar är realistiskt tänkt? Det var cynisk sagt. Jag tycker ett positivt tänkande är realistiskt att allting är möjligt. Om nåt över huvud taget är realistiskt. Tycker egentligen realistiskt tänkande är att bedra sig själv och andra. Det som du tycker är sant, rätt och verkligt för dig kan va helt fel för andra. Just bland därför viktigt att man ha öppen och tydlig dialog och inte massa trams.

Tycker du Jocke att jag kan vara hård? För hård?
Mer
3 år 6 månader sedan #1290917 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har ni Sexlust?
När TV 1000 fanns i slutet av 90-talet och början av 00-talet, visade man porrfilmer efter att de vanliga filmerna visats. Jag brukade somna i soffan framför någon av kvällsfilmerna och vaknade vanligtvis till suckar, stönanden och flåsningar. Äcklades av dessa filmer för att de presenterade sex utan förankring och så bara närbilder av könen. Tjejer togs bakifrån medan de själva praktiserade oralsex på en annan partner. Dessa filmer inbillar jag mig hade flest manliga tittare, men vad vet man?

Unga killar som tittar på avancerad porrfilm kanske får för sig att det är så här det ska gå till och så sprids mindre trevliga sexlekar som allt ifrån analsex, strypsex till fistfucking. Till skillnad mot när jag var ung och 69:an var värstingsex.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290919 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni Sexlust?
Kan inte mycket av den psykiska ohälsan bland unga tjejer bottna i detta.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290920 av Richard
Svar från Richard i ämnet Har ni Sexlust?
Vadå bli påverkad av porr, det är ju Sveriges Radio som kommer med dessa sjuka grejer...

Så undviker du skador vid anal fisting
sverigesradio.se/artikel/5209634

Så klagar genusmaffian på porren!

Last edit: 3 år 6 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290921 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni Sexlust?
Jag vet en kvinna som blev utsatt för strypsex som gick för tåget.