Har ni Sexlust?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1290926 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?

Jocke skrev: Huruvida vilken diagnos jag har kvittar, jag skrev väl att inte bara vara positiv? Det realistiska vill jag översätta till sund förnuft! Vi är som sagt var alla olika, och har olika synpunkter. Jag tycker jag skriver tydligt, men ändå vill man förvanska det jag skrivit? Förmåga att läsa en text, är viktigt, speciellt när man är på en sådan här site där livserfarenhet är välbehövlig, för att kunna umgås på lika villkor.

Visst, att vara cynisk kan vara på sin plats när världen ser överdjävlig ut i ens egna ögon. Ja, jag tycker du var lite väl hård med att uttala cynism som ngt självklart. Men jag vill syna dig i sömmarna, behöver du verkligen tänka kritiskt alla gånger?


Sunt förnuft att man ska veta vad man sysslar med?
Nej diagnoser är inte viktiga utan det som skaver. När man har löst det som skaver så minskar lidandet drastiskt. Då kan man till och med kalla sig drömlikt lyckligt lottad.

Nu ska jag logga ut från viska! Ciao!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290929 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni Sexlust?
Tror Inte att sexköpare bryr sig ett skit om ifall kvinnan är utsatt för traficking eller inte. Ta bara paulo Roberto som exempel! Torskar är bara intresserade av sin egna tillfredsställelse och skiter helt i allt annat.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290938 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni Sexlust?
Det behöver nog finnas känslor i sex om man ska må bra efteråt.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290942 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har ni Sexlust?
Hur som helst är kvinnor offer så sjukt mycket oftare än män. Misshandel, sexuella övergrepp och sexuellt våld. Facts.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290943 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni Sexlust?
Precis Amandara. Och kvinnor är 50% av befolkningen så det vill inte säga lite.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290956 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Läser ett examensarbete ang kvinnors eller flickors sexualitet på instituitioner
muep.mau.se/bitstream/handle/2043/2906/T...quence=1&isAllowed=y

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum