Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan #1291032 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?

Drummer skrev: Dom farligaste tjejerna är dom som har Borderline personlighetsstörning! Dom kan spela intresserade men när man väl haft sex med dom kan dom springa ut och säga att dom blivit våldtagna! De kan vara väldigt manipulerande. Många strippor har Borderline.

Hur vet du att många strippor har borderline? Brukar du fråga dem när de dansar? Förresten är det väl "se men inte röra" när det gäller strippor?
Mer
3 år 6 månader sedan #1291033 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni Sexlust?
Ja just det ja! Jag såg en dokumentär om honom. Han verkar vara ett kräk.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1291038 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?
Vi som har borderline har ofta varit utsatts för sexuella övergrepp eller sexuellt våld. Smärtan att leva med det gör livet värdelöst att leva. Därför tar vi till oss droger.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291039 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni Sexlust?
Tror du att det var p g a övergreppen som du blev gay Pimed? Eller föddes du som gay?

Bli inte arg nu för att jag frågar. Jag är bara nyfiken på hur det funkar att man blir/är gay. Trots allt så är det ju ganska vanligt.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291041 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni Sexlust?
Särskilt i dessa tider är det vanligt.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1291052 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?
Jag blir inte arg. Jag fick förstörd sexualitet av det. På många olika sätt. Men såren går ända in i själen! Skammen, smärtan, det onda, det mörka, det sårade, ångesten, traumat, sorgen, rädslorna, skräcken, terrorn, paranoian och mycket mera gör det outhärdligt. Men som tur är finns berusning.