Har ni Sexlust?

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1291133 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Har ni Sexlust?

MsTibbs skrev: Har ingen att ha sex med. Jehovas vittnen är tråkiga med sånt. Gifta sig först.


Bibeln förespråkar äktenskap innan sex, alltså inte bara Jehovas. Hur många lever upp till det eller klarar leva upp till det är en annan sak. Oavsett är det ett fantastiskt ideal. Det leder till sökande efter livslångt förhållande och lösaktiga förbindelser går bort.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1291149 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Trolovad?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1291169 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni Sexlust?
Väger du bara 96 kg är du knappast för fet för ett fuck, Jocke. Det är nog inte det som är problemet, för bmi 30 är inte stor övervikt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 5 månader sedan #1291179 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
Tack för det memphis! Ja, kan hända att problemet egentligen är ngt annat? Men jag har nog tänkt för mycket på vad som som orsakar min stress, men jag har en fin flickvän ändå. Ja, nu börjar man ju bli gammal också ännu en billig ursäkt kanske? Men jag är nog nöjd ändå trots coronan och den gångna vintern som förstörde det sexuella.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 5 månader sedan #1291190 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni Sexlust?
Det gäller att stålsätta sig för att gå ner i vikt! Långa promenader och mindre matportioner!
Mer
3 år 5 månader sedan #1291192 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?
HIIT-träning är bra vid viktminskning, har jag läst.

muscles.se/artiklar/hiit-hogintensiv-intervalltraning/