Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan #1291207 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har ni Sexlust?
Det var ett klokt beslut. Men blir du av med dem nu? De har en tendens att hänga efter folk vid visat intresse.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291211 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Har ni Sexlust?
Jo, tänkte gå klart kursen. Men de inser väl när jag inte vill undvika blod i kommande operation som de är intresserade av...
Mer
3 år 6 månader sedan #1291219 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har ni Sexlust?
Ska du opereras?
Mer
3 år 6 månader sedan #1291223 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har ni Sexlust?
Jag gissar att du aktivt får säga nej, eller glida ut i periferin. Passivt nej. Har de hittat något gott, en intressent, håller de sig nog kvar. Har de fått vittring av en själ att rädda ger de sig nog inte i första taget. Jag har själv haft problem med att Jehovas vittnen hängt sig fast vid mig i decennier. Utan att jag överhuvudtaget uppmuntrat dem utan varit avvisande och varje gång de sökt upp mig sagt att jag inte är intresserad. Jag har flyttat många gånger och de har alltid sökt upp m7g. Här i huset har vi portkod då skickade de ett personligt handskrivet brev. De ger inte upp i första taget. Samma med mormonerna.
Mer
3 år 6 månader sedan #1291270 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?

Zoidar skrev: Varannan dag bara grönsaker har jag hört är bra för viktnedgång. Annonym källa :)

Hehe! :D
Enbart promenader funkar inte för mig, tror nog att jag får lägga in en högre växel.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1291319 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?

Drummer skrev: Det gäller att stålsätta sig för att gå ner i vikt! Långa promenader och mindre matportioner!

¨Det enklaste sättet att gå ned i vikt är inte träning och kost, som jag poängterat förut är att spola kröken, du går ned i vikt och får bättre förmåga till fysisk kärlek. wellobe.aftonbladet.se/kampanj/artikel/22623446

Amalia för kvinnor och av kvinnor, där får ni om inte svart på vitt, väl rött och vitt.

Så här skriver LIws lust om ämnet sexfilm
www.expressen.se/amelia/blogg/liwslust/2...-porrfilm-eggar-mig/

Hon har många funderingar om sex, hon går verkligen in i ämnet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.