Slit och släng!

Mer
3 år 2 månader sedan #1318484 av Geta
Svar från Geta i ämnet Slit och släng!
Min pappa var också intresserad av skrot. Han besökte ofta en skrotgård och gjorde fynd.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318492 av mopa
Svar från mopa i ämnet Slit och släng!
Jag försöker att inte samla på mig en massa saker. Men mitt förråd är fullt av sånt jag inte vill slänga.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318503 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Slit och släng!
Har saker i mitt förråd jag absolut inte vill bli av med bla det som är nedpackat i flyttlådor som gick ned i källaren av det som var på väggarna samt det det hängde i. En del annat också bla det prisskåp med skyttemedaljer tillika skyttepokaler. Böckerna, har nu inte ens bokhyllor varken det eller stänger med fästena. Får skaffa nya gardinstänger då de gamla är slängda.

Tänkte innan köpa ny gardinstång men ångrade mig då jag visste att jag inte kunde bo kvar i lägenheten. Dock nu inför flytten är det ett lika stort fönster i lägenheten jag flyttar till. Har inga gardiner uppsatta ännu. Trappstegen och IKEA kökspallen med steg upp jag hade, slängde de. Kommer inte att ha lika mycket på väggarna dit jag flyttar, blir för plottrigt. Samt de tavlor med landskapstavlor som är arvegods vet jag inte om jag vill ha kvar. På Auktionsverket har de dem i rader, de går för tusen kronor styck. Ramarna är det mest värdefulla.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1318522 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Slit och släng!
För kanske 2-3 år sedan slutade jag samla på mig grejer. Jag köpte en "Ingen reklam, tack" till brevlådan. Och i den vevan rensade jag bort saker.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 2 månader sedan #1318535 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Slit och släng!
Om det inte vore för besök så hade jag snudd på inte haft något alls lägenheten. Jag bodde så ett tag. Det var skönt. Jag ska hyra in en firma att kasta mitt vardagsrum. Det blir minimalistiskt det jag ska köpa.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1318564 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Slit och släng!
Jag försöker hålla mina saker vid liv så länge som möjligt. Min skrivare är 25 år. Min mobil 20 år. Min smartphone är 6 år. Allt fungerar än.