Vad skulle du göra annorlunda?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1318816 av Fantasio
Om du fick leva om ditt liv, vad för förändringar skulle du göra, om ens någon? Jag ville ha dåliga betyg i skolan, för då var man tuff. Låter helsnurrigt, men så var det. Önskar att jag fortsatt med fotbollen. Och så den stora sorgen: utbildning. Det är ju helgalet att jag med min IQ sitter som en degklump framför datorn utan eftergymnasial utbildning. Jag borde vara professor. Sedan önskar jag att jag inte varit avspisande mot kvinnor, att jag nappat på deras inviter, åtminstone med en. Något harem behöver jag inte. Vad skulle du göra annorlunda?
Mer
3 år 1 månad sedan #1318818 av Richard
Satsat på utbildning hade jag också velat.

Om jag kunde leva om tonåren utan depressionen, så kanske jag hade fått bra betyg i gymnasiet o sen blivit nån form av kemist!
Mer
3 år 1 månad sedan #1318823 av Drummer
Jag skulle när jag var frisk söka in på Musikhögskolan. Jag har ett bra gehör men under den tiden kunde jag läsa noter väldigt bra också! Men ändå var det en svår bransh och har nog inte psyket för att klara ett musikerliv! 
Mer
3 år 1 månad sedan #1318825 av Cosmos
Jag skulle ha storsatsat på min musik. Sedan skulle jag ha givit fan i spriten!
Mer
3 år 1 månad sedan #1318826 av Drummer
Kan räkna på en hand vilka musiker som inte haft problem med droger. 

Mer
3 år 1 månad sedan #1318827 av Geta
Jag tog inte den lättaste vägen och det var nog tur att jag inte gjorde det. Jag stötte på mycket motstånd. Idag skulle jag nog ha tagit en betydligt lättare väg.