När jag ber får jag tecken att jag är förlorad

  • zoidar!
  • Besökare
  • Besökare
13 år 7 månader sedan #324694 av zoidar!
Saara,

Kan du inte hitta kristna vänner i kyrkan?
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 7 månader sedan #324696 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet När jag ber får jag tecken att jag är förlorad

zoidar! skrev: Jag hoppas du har rätt Magnus, men om jag ska komma tillbaka till Gud krävs inget mindre än ett mirakel. Fast det är ju inte omöjligt för Gud med mirakel... Be för mig, jag känner mig så mörk i själen...


jag ber..

Herren du känner denna man som tvivlar och tror om vartannat, jag ber för honom att du Herren kommer starkt till hans undsättning och BRYTER allt mörker som omger honom nu , sänd din kärlek in i hans hjärta så han känner din kärlek Herren.
Tack Herren.
  • zoidar!
  • Besökare
  • Besökare
13 år 7 månader sedan #324697 av zoidar!
Tack Magnus!
Mer
13 år 7 månader sedan #324738 av saara
Skriver ner en webbadress åt dej där det finns många frågor som mänskor har ställt till en präst ( tror att han är det), och han har svarat. Där finns frågor och svar som påminner om dina zoidar.
<!-- w --> www.brobyggarna.org <!-- w -->
Man kan ställa frågor dit själv också, men först är det kanske bra att kolla om det redan finns svar på den fråga som man har. Man kan anonymt skicka förbönsämnen dit också via e-mail.
Jag har problem med koncentrationen så jag orkar inte just läsa frågorna och svaren tyvärr.
Mer
13 år 7 månader sedan #324780 av Zoidar
Jo jag känner till sidan, har varit där och läst endel. Han verkar väldigt bra. Jag har skrivit om min situation till honom men han har inte svarat.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 7 månader sedan #324844 av Zoidar
Nu bad jag igen: "Gode Gud finns det hopp för mig"

Så kom bilden av en undulat i mitt huvud. Så kollade jag vad undulat betydde. Och det betydde vågade linjer. Och vågade linjer betyder lucifer. Och så blev jag glad när såg att det betydde det. Jag tror jag är skräp som bara duger till att trampas ner.

Anchored in Christ ✟