Jesus dog för våra synder.

Mer
13 år 6 månader sedan #345812 av Nissegossen
:lol:


[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 6 månader sedan #345814 av Nissegossen

Saara skrev: Menar du att bara markens herdar har mött Jesus? Nu blir det godnatt för min del, vi hörs.


Ok, läs julevangelium....
Som natt lektyr.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 6 månader sedan #345816 av
Svar från i ämnet Jesus dog för våra synder.
Tänk om Jesus uppståt nu och gått in i hans hus "kyrkan" och sett träkors överallt.. Jag tror han hade skakat på huvudet och gått hem till mig istället.
Mer
13 år 6 månader sedan #345817 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Jesus dog för våra synder.
Det som är så otroligt är att Jesus dog för alla våra synder. Oavsett hur vi har syndat, han dog för alla! Alla som vänder sig till honom förlåter han.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 6 månader sedan #345818 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Jesus dog för våra synder.

Gäst skrev: Tänk om Jesus uppståt nu och gått in i hans hus "kyrkan" och sett träkors överallt.. Jag tror han hade skakat på huvudet och gått hem till mig istället.


På tal om träkors, jag ska få ett träkors med Jesus att hänga på väggen över sängen. Det gör mig glad

Jesus älskar ju att vi tänker på honom, för det han har gjort. Korset är en hyllning till honom och en symbol för segern över mörkret.

Anchored in Christ ✟

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 6 månader sedan #345820 av
Svar från i ämnet Jesus dog för våra synder.
Hur får du ihop det? Det var ju på korset där han plågades till döds.. (i tre dagar iaf..)