Nano-SIM med talvärde 666

Mer
11 år 10 månader sedan #488834 av Jesus/magnus
verisign, googla på det?

ezinearticles.com/?Are-Verisign- ... id=4504978

John 8:31-32.
Mer
11 år 10 månader sedan #488837 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nano-SIM med talvärde 666

Issa Jesus skrev: verisign, googla på det?


Varför då?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 10 månader sedan #488839 av Melun
Svar från Melun i ämnet Nano-SIM med talvärde 666

zoegas skrev: Illuminati då eller? Det är inte fakta, det är en tillfällighet som du drar slutsatser utav som "kan" vara verklighet. Men det är det inte.

Om man räknar antalet bokstäver i "Fourth Form Factor" blir det 16 stycken. Jag är född den 16:de. Ordet i mitten har fyra bokstäver och jag är född i April (4:de månaden). Betyder det då att jag kommer vara utvald som människosonen som ska frälsa folket när timmen T är slagen? Nä, det betyder inte ett dugg. Det är en tillfällighet. Och dessa koder och mönster finns överallt. Att se dem är en sak, men se dem som bekreftelse på något bakomliggande utan bevis är paranoja.

Du kan pussla ihop saker på olika sätt och vis och komma fram till vilddjurets tal i allt från mjölkpaket till registreringsskyltar. Men det betyder inget.


Det finns flertalet omständigheter som gör att man nästan måste utesluta slump. Det blir tre stycken F i det ordet och det bildar talet 666.
Mer
11 år 10 månader sedan #488841 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Nano-SIM med talvärde 666
Googla på FFF, så ser ni att det finns massor med organisationer och liknande som kan förkortas FFF. Även First Form Factor och nästkommande generations SIMs: Fifth Form Factor skulle få talvärdet 666 med din definition, så det vimlar av 666! Enligt Uppenbarelseboken så är det en människas tal man ska se upp med, så jag tror man inte ska vara rädd för telefoner utan för någon stark ledargestalt i framtiden.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
11 år 10 månader sedan #488845 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nano-SIM med talvärde 666

Melun skrev: Det finns flertalet omständigheter som gör att man nästan måste utesluta slump. Det blir tre stycken F i det ordet och det bildar talet 666.


Vad får dig att utesluta slumpen? Tre stycken F och tre ord. 3+3=6. 3*3=9. Vänd den upp och ned och du får en ny 6:a. Varför inte plussa ihop FFF? det blir 18, och vad betyder det? Inget..

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 10 månader sedan #488850 av Melun
Svar från Melun i ämnet Nano-SIM med talvärde 666
Inwatto,
Det är ju sant. Det som oroar mig är att det sitter någon och skapar dessa saker. Säkert inte med gott uppsåt.


Här är två länkar som visar vad jag menar och de behandlar samma ämne. Det är ett reportage från P1. Man har länkat till P1 på den andra länken.
[url:2qw2difq]http://www.flammor.com/eu/eu071.htm[/url:2qw2difq]

[url:2qw2difq]http://berndtisaksson.dinstudio.se/empty_159.html[/url:2qw2difq]