Satanism

Mer
11 år 9 månader sedan #501013 av Ready
Satanism skapades av Ready
Jag har läst lite i Den satanistiska bibeln av Anton LaVey. Jag kom fram till att den verkar vara lite överreklamerad. Det krävs helt enkelt inte så mycket för att en bok ska säljas i många exemplar.
Mer
11 år 9 månader sedan #501026 av Geta
Svar från Geta i ämnet Satanism
Se bara på Da Vincikoden som blev en storsäljare i hela världen.
Mer
11 år 9 månader sedan #501028 av Ready
Svar från Ready i ämnet Satanism
Da Vincikoden är faktiskt en av de bästa böcker som jag läst. Men det anses väl inte så fint att tycka så.
Mer
11 år 9 månader sedan #501029 av Geta
Svar från Geta i ämnet Satanism
Den var spännande och fantasiskapande tyckte jag.
Mer
11 år 9 månader sedan #501030 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Satanism
Da Vincikoden läste jag för många år sen. har även sett filmen på Bio. Men det var bedrövligt. Halva filmen hade jag panik och tänkte resa mig upp och gå. Den andra halvan var darrig men jag lyckades sitta kvar hela filmen igenom, fast jag fattade ingenting av den. Sen var den över 2,5 timmar lång så det var en pina att sitta där.
Mer
11 år 9 månader sedan #501043 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Satanism
Försökte mig på den som talbok, men kunde inte koncentrera mig, så jag lade av att lyssna redan första kapitlet.
Jag hade helt enkelt ingen ro att verkligen lyssna.
Om något sådant skall kunna fånga mitt intresse och hålla det vid liv hela tiden, ställer jag så högt ställda krav att jag inte får till mig mycket i bokform. Vet inte varför, men vill själv skriva böcker i ämnet, för att jag får egna uppslag om texter och vill följa dem istället för att ta till mig texten i boken.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum