Har du nån aning om vartifrån andar kommer från?

Mer
10 år 6 månader sedan #613842 av Amandara
Den "ande" jag hade hemma hos mig nattetid var från andra sidan och hade ondska omkring sig...... hjärnan kan ställa till sina verkliga spratt.
Mer
10 år 6 månader sedan #613848 av Eos
Jag var alltid så rädd förr, för spöken, andar och demoner. Tyckte mig se oförklarliga ting. Det funkar mkt bättre för mig nu när jag inte tror på sånt.
Mer
10 år 6 månader sedan #613853 av Amandara
Det händer ibland att jag halvvaknar på natten och verkligen tror att någon (obehörig) är inne i lägenheten.... det är ingen ande utan en verklig människa....... men jag vet ju att det är min hjärna som spelar mig spratt - men det är lik förbaskat jäkligt obehagligt.
  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 6 månader sedan #613904 av Jaana79
Pga min andlighet tror jag på andar. Min mormor visade sig för en medial kvinna och hon sa saker som hon inte kunde veta om henne. Då förstod jag att andar finns... Sen har jag fått bekräftelse på det senare också.
Mer
10 år 6 månader sedan #613939 av Nissegossen
De sitter i min soffa och stickar och nickar, har lust att bjuda dem på kaffe! Jag vet dock inte hur jag skall få kontakt med just dem. Det är ju inte de som spökar i mitt huvud, det är andra. De i soffan är där som vittnen på vad jag gör i lägenheten.

Även en granne har sett dem. Jag trivs i min lägenhet och en annan granne jag känner trivs här också, medan deras lägenhet är hemsökt, jag märker det tydligt! När jag går upp till dem, vill jag bara komma därifrån! Den skapar otroligt dåliga vibbar! Den grannen som känner sig trygg i min lägenhet, säger exakt samma sak. Deras lägenhet känns likadant för grannen som det jag upplever det.
Bara det att de är tvungna att leva med det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 6 månader sedan #614169 av Admin1
Hur länge har du haft andarna i lägenheten, Nissegossen? Upplevde din exsambo samma sak?