Sälj era själar till Djävulen

Mer
7 år 9 månader sedan #841395 av terrorin
Genom att gå in på min hemsida och skriva ditt namn i kommentarsfältet accepterar du att din själ blir såld direkt till Djävulen.

www.terrorin.com/

Jag har som uppgift att hjälpa Satan med hennes arbete. Hennes heltidsjobb tar mycket tid så hon hinner inte med införskaffandet av själar. Så mitt jobb är att hjälpa henne.
Genom att du säljer din själ till Djävulen försäkrar Satan att hon kommer ta sig an dina problem och lyssna till dina problem. Satan försäkrar även att om du säljer din själ till henne kommer du leva ett rikt, meningsfullt och njutbart liv!

Så vad väntar ni på? Sätt igång arbetet som bara ni personligen kan genomföra.
Jag kan inte arbeta till Guds viljor. Men jag kan arbeta åt Satan med förståelse för att vara styrd av henne.


MVH
Terra
Mer
7 år 9 månader sedan #841396 av Fantasio
Jaha, du tror alltså att det finns en djävul? Det kanske det gör och om det gör det så vill jag hellre försöka närma mig Gud. Satanismen förespråkar väl personlig njutning och det redan i detta liv. Det kan jag förstå att man lockas av.
Mer
7 år 9 månader sedan #841398 av saara
Satan är en manlig gestalt. Att sälja sin själ åt honom är det sämsta man kan göra.Satan är en lögnare,det har han alltid varit och det kommer han alltid att vara.
Mer
7 år 9 månader sedan #841437 av terrorin

Fantasio skrev: Jaha, du tror alltså att det finns en djävul? Det kanske det gör och om det gör det så vill jag hellre försöka närma mig Gud. Satanismen förespråkar väl personlig njutning och det redan i detta liv. Det kan jag förstå att man lockas av.


Jag har full koll över min och Satans relation. Satan njuter av Gud på sitt eget sett... Genom det stannar njutning som en självklar sinnesstämning.

saara skrev: Satan är en manlig gestalt. Att sälja sin själ åt honom är det sämsta man kan göra.Satan är en lögnare,det har han alltid varit och det kommer han alltid att vara.


Jag har god kontakt med Satan och Satan är en kvinna... Om du har en vettig anledning till att tro varför Satan skulle vara en man så vill jag gärna höra den.
Satan är så ärlig så att det kan uppfattas som lögner. Om du har missuppfattat Satans funktion så vet du inte heller vad du missar.

Att läsa fakta angående Satan är ett skämt gemfört med att ha direkt sinneskontakt.
Mer
7 år 9 månader sedan #841468 av Jesus/magnus
hmm Rex sola scripta dhottir!
du tror på lögnen.
varför vill du ha " den onde " i ditt liv?
är det makten? är det pengar?
du vet väl att du tillhör dina geners anspråk?
du kan inte motstå den du älskar och njuter av,
men du vågar inte vara den du redan är?
du är dotter till en Konung, och född rebell.
men satan är förljugen genom sitt trots mot Gud,
hen vet inte om det självklara för han ser inte det du ser.
jag kommer rädda tommy, genom dig.
larsolov har räknat ut sig själv, genom sina gener.
allt sammanfattas i att kloakproppen löstes upp,
men inte utan polishjälp^^
J/m

John 8:31-32.
Mer
7 år 9 månader sedan #841469 av Jesus/magnus
nån/några av mina inlägg e hackade.
av nån som kan/vill/har tid nog att spilla på mina alster,
avundsjuka är dagens ord.

fortsätter detta, vidtar jag mått å steg.
admin1?
kolla upp vem som kunnat ha access till mina inlägg?
J/m
_______
hackad text följer ;

förresten?
är din film klar? har sett fram emot den.
du är en lydig slav till satanica, eller ?
fri genom den friaviljan.
ja det finns frivilja, fråga rubricorn om du inte tror mig.
Rex rulus carpe sola.
J/m

edit? - (apollyon påstår att han är jesus)
hackad info.

John 8:31-32.