fråga till alla med schizofreni

Mer
6 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #985225 av Zoidar

Amandara skrev: Lägg in en bild på Buddha ni som klarar av att lägga in bilder. Eller på en tibetansk buddhist.


Så här lägger du inte bilder:

1. Hitta en bild du gillar.
2. Tryck på bilden med högerknappen och välj "Kopiera bildadress"
3. Välj "klistra in" i forumrutan.
4. Markera med vänsterknappen hela länken och tryck på knappen "Img"
5. Klart!


Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #985227 av Amandara
Tack Zoidar....jag tycker det är krångligt....vet inte hur jag kopierar med telefonen. By the way, fin bild!

Det jag har svårt med gud är.....guds röst....vem äger rätten att säga att den hör guds röst? Prästerna och pastorerna? Alla? Det man får till sig som psykiskt sjuk....är det guds röst? Det kan bli värsta galenskaperna.....
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 5 månader sedan #985254 av Nissegossen
Amandara, de flesta i skallen är knappast från Gud, men den som representerar honom inom dig, den ljuger aldrig och sålla ut den personligheten och lyssna på den. De andra rensa bordet med händerna. Den behåller du kvar, det andra sopar du helt sonika bort från bordet. Håll dig till den som aldrig sviker dig. Samtidigt kom ihåg vad som står på en järnvägs övergång. Livsfarlig ledning(!), ta till dig det, utan att för den skulle begå sus ide ring

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #985397 av Zoidar

Amandara skrev: Tack Zoidar....jag tycker det är krångligt....vet inte hur jag kopierar med telefonen. By the way, fin bild!


Ja, det är lite mer meckigt att göra det med mobilen.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 5 månader sedan #985440 av Amandara
De som säger att de hör och uttolkare guds röst...präster och pastorer....har de mer rätt än en vanlig människa? Och om det blir som Knutby? Vem har rätten att tolka guds ord?
Mer
6 år 5 månader sedan #985441 av Geta
Det finns präster och pastorer som också tvivlar. Prästerna brukar förlora tron under utbildningen.