Reinkarnation

Mer
4 år 3 månader sedan #1208996 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Reinkarnation
Ruskar på huvudet åt tråden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1210149 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Reinkarnation
Jag har nog alltid varit en krigare och bara levt i Europa. Jag var viking och vi erövrade delar av de brittiska öarna. Katanäs (Katnäs) var namnet vi gav norra delen av Skottland. Som klubbsymbol har Thurso FC en viking. Min starka arm hade lång räckvidd.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210158 av memphis
Svar från memphis i ämnet Reinkarnation
Ett av mina första, minnen var en dröm om krig. Jag var alldeles för ung för att förstå riktigt vad krig är. Därför tror jag att det var ett minne från ett tidigare liv som dröjde sig kvar för länge. Det var den sortens krig där man slåss med klubbor. Något som en 3-åring knappast vet något om. Om du förstår vad jag menar?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1210161 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Reinkarnation
Satan lär ha gjort så med Cain innan han tog livet av Abel , visade i en syn eller berättade..

för inte visste Cain hur man mördade.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1220843 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Reinkarnation
Jag har levt det här livet en gång tidigare, det är vad jag tror. Upplever en känsla av deja vu ibland. Lever jag om mitt liv? Då har jag gjort dåligt ifrån mig, men kanske var det ännu sämre i förra livet. Reinkarnaton, då tänker jag att man lever i olika tidsåldrar, inte lever om ett redan levt liv. Men är kanske händelser i ett parallellt universum jag får till mig.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1220861 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Reinkarnation
reinkarnationsteorin är nog bluff och en satans fantasi. det är här och nu som gäller, inte "vi fortsätter den dåliga vägen och ser vart den leder oss".