Finns det nått medium här? Som kan hitta min skjorta?

Mer
5 år 10 månader sedan #1060861 av Richard
Jag har blivit av med min älsklings-skjorta. Den var svindyr, men jag fick den i present. Nu tvättade jag för nån vecka sen o märker att den är borta!? Finns här någon med övernaturliga krafter, som kan se var borttappade saker finns?

Den är svart, men lite vitt på. Minns inte vad det var för märke. Troligen är den nånstans i sovrummet, men jag hittar inte den... Höger, vänster, nord eller syd!?

Snälla, använd era krafter för att finna den!
Mer
5 år 10 månader sedan #1060876 av Nissegossen
Mina mjukisbyxor har försvunnit i lägenheten jag har sökt också med ficklampa för att se om de kan ligga i utrymmen där man måste ha ljus, men nä, de finns ingenstans där jag kan hitta dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1060878 av Nissegossen
Innan jag var 65 hade jag en skjorta en överlevare från 70-talet i bra kvalitet, där var någon som tyckte den vill jag ha. samt senare försvann det kort jag fått utav kommunen redan innan jag fyllt 65 år jag lyfte luren och ringde västtrafik och de skickade ett nytt. har han använt och om en kontrollant kollat det har han åkt fast

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1060881 av Nissegossen
Skjortan var i konstsilke med psykedeliskt mönster

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1060934 av memphis
Skjortan kan vara fastklämd mellan sängen och väggen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1060935 av Richard

ispegelland skrev: Skjortan kan vara fastklämd mellan sängen och väggen.

Tack!

Jag tog en noggrannare titt. Den var i.o.f. inte fastklämd, men den låg mellan sängen o väggen där fönstret är. Tvättad o klar, tillsammans med flera t-shirts som jag också gått miste om!

Jag tror du har övernaturliga krafter, ispegelland!