Finns det nått medium här? Som kan hitta min skjorta?

Mer
5 år 10 månader sedan #1060938 av memphis
Mer
5 år 10 månader sedan #1060967 av Nissegossen
Jag har letat efter mina mysbyxor där med, nada

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan - 4 år 1 vecka sedan #1060968 av Nissegossen
Te x, jag hittade min ryggkliare mellan sängen och väggen Jag hade visat upp den, egengjord för min ssk strax innan den försvann tankar gick ju direkt till han.

Men tänkte det skulle han aldrig göra och anklagade inte honom och jag letade noggrannare just vid gaveln och den låg skymd av något annat.Jag tände en ficklampa och skannade av sängen under den snabbt.

Men kom på att jag just vid gaveln var den skymd så jag kröp fram och lyste för att se och där låg den

Och ryggkliaren var ett hopkok av en träslev med dit satt en gammal hårborste där spetsarna hade förlorat knopparna längst ut så det var bara stålet, men vad skönt att klia sig.

Till mitt ex sade jag riv hårt med naglarna på ryggen, någon gång fick hon blod på sig för det kom fram för att jag begärde hårdare.

Jag har en ny hårborste för den gamla hade förlorat för många borst. Den nya är mesig, spetsarna sitter ju kvar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1244147 av Richard
Nu har jag blivit av med två saker...

-Min radioscanner, en liten dosa med en antenn på.
-Min sprayburk med låsolja, nyckeln kärvar i låset, o jag vet att jag har en burk.

Kan någon spå fram dom?
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Richard.
Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1244231 av Nissegossen
nä, men symaskinsolja går till lås och Cykelkedjor och symaskiner i brist på ovanstående använd möbel polish, kan fungera mot gnällande dörrar även

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.