KRISTENDOMEN anser att existensen kom från Intet. Låt oss ta en titt.

Mer
5 år 8 månader sedan #1074120 av Geta
Ingen vet var existensen kommer ifrån. Det överstiger vår intelligens.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1090323 av Lelle
jag lägger tillbaka hur resultatet var ifrån den utredningen.
==================

1. 2 känner aldrig empati så det blir runi(för någon skulle vinna , bäst att inte känna empati just då), (intet och något kände inte empati) inte runt. Att om det går runt ser på hela. Undvika. När intet inte såg på hela något, något hade något som gjorde den så besviken när Intet dissade. Då gick något under. Sedan blir jag omringad av ingenting och ser inte runtomkring mig, ser inte något, men ensam känns jobbigt, men genom segern, får jag min eviga Ro och lugnhet(då kan det bestå). Segern var viktig. OM den vet allting, ingen ide med något. “Intet hann inte veta”. Nu finns universum. Uppriktighet lägger ett straff när de vet 100 %. Intet hade inte behov av att veta allt. När man var någon vid ett visst tillfälle var ändå inte något bäst. Går det att stanna helt. Alla är lika viktiga. För det kan aldrig bli bäst någonsin, det blir bara bättre och bättre hela tiden – Att inte allting har en mening ändå, genom det. För något kan inte bli bäst, då kommer ingen styrning. Är det viktiga att gå sin egen väg. Varken eller blir det på något sätt.

2.Intet skadar aldrig därför kunde det ge ändå.(juni 2018)

3.Intet binder (För det är ingenting), hur kunde det komma loss. För det var ändå inget.(juni 2018)

4.Det ska inte få finnas ett krav som säger “så här måste du vara”. DU ska kunna vara den du är och ändå lyckas.(jan 2013)

5.Om det inte kom från intet blir gången oändlig och då blir det fel.(6 augusti 2016)

6. Om från något finns det alltid en åsikt och då blir det fel. Intet har möjligen inte någon åsikt som är starkast. Utan lika på något sätt i allt.

7.intet vinner för det kan ge budskapet “det var inget” efteråt, alltså lugnt, det består. Det blev kallt efter värmen vid big bang. Det lugna ner sig mycket efter Big Bang.

8.intet är 100 % oskadd. Och då är det från det som det får bli.

9.Vid ett intet finns inga känslor. “Tittar inte tillbaks”. Och pågrund av inga känslor på bråkdelssekunden, så kan det ge från intet.


från-2018-07-18.

10.Intet var inte något, alltså inga samband fanns att se. Det fastnade inte, kom loss. Finns det samband i allt på riktigt- helt galet. Men finns det inget, inga samband, det blir motsats på något sätt.

Nothing was not anything, that will say no connections to see. It didn’t stuck. Come loose. if there are connections in all in real- crazy. But if there is no, no connections, there will be anyway contrary.

———————————-nånting ligger i det

11.Intet kunde inget se, och då fanns det ingen som visste. Det vet ändå inte fast det finns sedan. För det kom från intet. Inga hot utanför. Bara VI.

———————————-

12.inget,något,inget,något.
blir saD. ältande. JUST.

————-
13.allting blev litet,för att.

————-

14.Det fanns ingen konsekvens (de följande händelserna av något; ett motsvar på något). ingen slutsats påföljd. FRÅN INTET!

14.There was no consequence (the following events of something; one equivalent to something). no conclusion sanctioned. FROM NOTHING!
(ENLIGT MIG DET STARKASTE)
kl 16.50 2018-07-18

——-

15. Gensvar var därför nej, inget tog emot. så det gick inte att fånga. från INTET.

Responsiveness Therefore no, no ones received. so it was not possible to capture. From Nothing!

kl 17.19 2018-07-18

——-

16.sammanfoga före inget, intet före sammanfoga. Sedan ETT. Från intet.!

kl 8.59 2018-07-19 (vi är ändå tidigt i 2000-talet)

——-

17.allting var för dennes identitet-dömd-.vi är ändå fria.Inget men det var ändå intet.

kl 10.38 2018-07-19
uppfinnare: HKBOJ.tillhör mig ändå.oavsett.

Enligt kristendomen kom existensen från intet. Det vet man.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1090327 av rymd
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1090330 av Lelle
jag hittade det från bibeltexter

ett citat som använts inom det kyrkliga:

“Ingenting – som inte existerar – kan av egen kraft – som inte heller existerar – ge upphov till sin egen existens!”.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1090344 av Crusader
Jag skulle kunna skriva en 10 sidor lång uppsats angående ditt tema !!!

Och då menar jag både, religiöst och vetenskapligt och hur dessa 2 förgrenar sig i varandra , men det hade varit en tortyr för klientelet här på Viska att läsa det och genomlida mitt svar så jag avstår.

Har du ens studerat skrifterna ?




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1090359 av Lelle
jag har gjort så mycket jag hunnit med. dom hade faktiskt en bibel på avdelningen. något som var tydligt är att man inte får se guds ansikte.

det var något citat
Gud sa:
"jag visar inte mitt ansikte för dem jag vill se hur det går för dem"
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Lelle.