DET var en anda från 9 september uppdragen 1991! jätte vacker.

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1085125 av Lelle
Det kom från det som inte finns. Och när finns då går det in i ett evigt kretslopp.
Jag dör men jag lever alltid vidare i andra framåt. Jag finns lika mycket ändå. För utan i någon fungerar det inte. Och vilka kom först
. Den starkaste. De måste tåla mest vid starten. Men de dör med. Och när de döda. Går det viktigaste vidare. Genetik av sorgen. Sorgen gick vidare till nästa varelse efter . När de är sorgen så fortsätter det för de är efter de gråtit alltid så avkopplande och trygga. Sedan gick tokighet vidare för när sorgen gick ut blev det tokigt som kom och sedan kom det som alltid står sig. Tänka. Varje varelse tänker. På något. Även om jag dött så finns jag i andra och då lever jag ännu mer. Kretslopp för universum var atomer som får till. Och med varelser att tillslut nådde tänket. Utveckling god.

Vi kan genom detta nå många lösningar. som sedan försvinner mycket. De som inte tänker lika mycket är borta. Automater. Djur. Vi når över allt. Utan djuren och något väsen har hjärtat nåtts. För då blir hjärtat starkast. På varelsen. Hjärtat avgör framåt. Och håller ändå i livet och denna pumpar helt korrekt. Innan gjorde inte. För de starkaste var först. Det ska vara de mest kärleksfulla. Kretsloppet tillät och nu tillåter de kretsloppet. En cirkel slutits av kärleks kraft.
Alla har en plats. Allting har en mening. Vad händer sedan. Då får vi nytt universum för intet går alltid från då när detta sker. När kärlek fullbordats gör intet någon nytt. Kärlek väcker intet!
.-
.

Dom dömde ut den själva 1997. Och från det kan aldrig vara den. Det vet jag med. Ett argument som även för mig sa att den faktiskt aldrig är.

(Det finns en anda jag drog upp strax före tolvslaget 1 september. Men den går inte ut på någon internetsida. Den andan var för äkta för att publiceras i några internetsidor. Det slår slint men på ett bra sätt. )

Den får inte gå ut. i internetsidor. den var total färdig 1 september kl 23.57- och förblev färdig. men allt finns där. Det var färre än 500 tecken och färre än 100 ord, ändå allt och där ligger allting. och den går inte ut. kan gått ut internt. men hamnar den på internetsidor av mig är den för alltid ute för alla.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Lelle.
Mer
5 år 4 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1106901 av Lelle
-.
hey jag gillade den texten

först kom de starkaste, när de går bort - blir det sorg. och när sorg går bort blir det tokigt. sedan blir det tänkande- nås hjärtat . Hjärtat pumpar helt korrekt och gjorde det inte med dom starkaste. Och det slutar med de mest kärleksfulla och då får vi nytt universum . när kärlek fullbordats gör intet något nytt då intet väcks av kärlek.

- det är vad den texten säger.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1161322 av 1Dave
Fastnade för texten.

/Dave