var finns naturvetenskap kategorin.

Mer
5 år 7 månader sedan #1086367 av Lelle
Gud-citat 2000,2007,2013
Gud är i grunden god men religion utmålar gud som ond.
(13 januari 2013 kl 15, 39 minuter och 57 sekunder) Den slår bara rätt och går inte att veta. Den säger något men går inte att komma fram till. Men den slog hårt.
Tove jansson:
Gud går ner i den godaste basen och den sjöng genom ondskan så landade på god.
(den såg jag en gång men det var länge sedan)
inte helt lik men det har hon sagt. den godaste basen, ton, sjöng i ondskan , den har den med, och alltid god. där är felet, då är citatet: “Gud är god bara”. Gud är god. inte i grunden finns med där. godaste bas och den finns i ondskan med (“sjöng genom ondskan”), så allt godhet. SLUTSATSEN: inte lik. den ser ut som men i den bitengelsen, inte lik. Den börjar på gud. “Gud är god bara”. Hon kom inte fram till mig. Den blir inte rätt för i mitt gud citat får man användning av ond till annat. I den är ond likadan som god.
Astrid lindgren: allting har en godhet och därför vinner godhet. Anylsera vidare: var ligger den?
STOR SLUTSATS: TOVE VAR INTE FÖRST. och verkligen inte astrid lindgren.
Gud är genom skönhet, redan den valde konungen kronan och denna fanns i ingenting.
kan säga, skönhet var att försvinna, valde konung kronan och den fanns i ingenting. går ut- vi vet inte heller guds skönhet för vi är totalt raderade i “ögonblick” någon gång. där skulle guds skönhet avslöjas, den kommer inte någon få. för vi är alla döda.-
(4.4.2006) skönhet var gud. ingen människa, vet, men den valde makten, och den är så motsats till skönhet. 4 april 2006. makten existerar inte för gud, den agerar inte för denna- Den är skönhet då. finns ett till:
“gud är så inom den göra och den gjorde allt och vi var ändå nöjda för vi gick aldrig in längre.”
Natur är så inom den göra och den gjorde allt och naturen var ändå nöjda för vi gick aldrig in längre, om naturen inte nöjd hade den gått till odödlighet med oss. allt gjordes och naturen sa “nöjd”, gick aldrig in längre, och det låg i göra, gjort. det som gjorts dömd. och allt hade gjorts för det låg i denna kvarken. För den menar återstår men det får vi göras. Naturen blev nöjda med allt, och det kan tas bort.
Och det ligger i natten symboliskt. natten säger ögonen får acceptans. och då har man fått acceptans, då spelar det ingen roll att fortsätta för evigt, då kan jag ut.
acceptans sade, accepterad. då om det fortsätter i odödlighet, går emot acceptans. För om lever för alltid, då går jag upp i annat som var viktigt, se. kunna se. “Den som lever får se”. varför vi har aldrig lärt oss, måste se hela tiden, ute efter morgonen, “jag måste se gryningen för alltid”, jag behöver dagdröm. För om inte ut när fått acceptans, då duger inte acceptans. Men vi dör. annars är acceptans inte värt något. acceptans ändå,
måste fortsätta fortsätta alltid (då inget med acceptans) , ni fattar. Naturen har bestämt åt oss=================
Något vi inte kan påverka. döden. Ingen har kan knäcka döden. Naturen godtar, vi är ändå inom natur TOTAL. Naturen godtog. STOPP-. det var dom., 2000.9.22. Var skrevs den, på förskoleklass. Fysikens gud citat, om fysiken ska ha ett gud citat. närmast. “Naturen var gud” och den säger stoppa varje.—
Mer
5 år 7 månader sedan #1086370 av Nissegossen
Snurra inte i dig på det, det är ett drag av din sjukdom....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1086376 av Lelle
Men vi måste väl få skylla på någon sjukdom? Nä men jag kan den. Det fanns ett citat jag tänkte lägga in men de dolde nog alaska ner.

Exakt. Allmän diskussion och andra kategorier. Varför inte ha med "naturvetenskap".
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1086611 av Admin1
Vi kan inte ha forumavdelningar för allt. Vi har klarat oss utan naturvetenskap i 15 år så det kommer gå bra i fortsättningen. Posta i en annan kategori som passar.