Jehovas vittnen

Mer
5 år 4 månader sedan #1109253 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jehovas vittnen
Jag kan tänka mig att mina släktingar har varit undantag. Mammas kusin åkte till New York och jobbade i tvätten i Brooklyn, där deras centra har varit. Annars har de jobbat i Arboga, där deras tidning har tryckts.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1109254 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jehovas vittnen
De ringde på dörren när jag bodde i min förutvarande lägenhet de var två en ung grabb och en lika ung tjej. Jag släppte in dem bjöd på fika om jag minns rätt. Hämtade Bibel och Bibelkonkordans ( Biblisk uppslagsbok) Sedan sade jag er Bibel har en annan kommatering än 1917 års Bibel, sedan sade jag att en mening kan se helt annorlunda ut beroende på ett komma! Jag sade det var en Guvernör han skulle benåda en fånge den andre skulle hängas. Jag sade jag vill inte vara sekreterare i detta. Han sade hänges, ej benådas om den andre hänge ej, benådas

Han som var där tog mig i handen när de skulle gå och han sade sådan undervisning har inte vi fått.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
Mer
5 år 4 månader sedan #1109256 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Jehovas vittnen
Min mamma skjutsade en gång några från Jehovas vittne till staden. Hon såg dom på vägen och dom behövde tydligen skjus till staden.
Mer
5 år 4 månader sedan #1109261 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jehovas vittnen
Det låg länge ett gammalt skepp, jag föredrar ett vrak som beskrivning det kallades för Betel skeppet men jag tror att det var någon frikyrka som hade det och inte Jehovas Vittnen där ombord tror jag några sov ombord pga bostadslösa där kunde man få en fika och bedriva Bibelstudier om jag inte minns fel.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1109262 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jehovas vittnen
Kan det inte ha varit mormoner? De uppträder två och två, när de är ute och missionerar.