Berätta om era syner

Mer
5 år 4 månader sedan #1114925 av Duppedu
Svar från Duppedu i ämnet Berätta om era syner
Jag hade tagit psykadeliska droger en gång. Eller jag tog det flera gånger men första gången mötte jag gud.

Det var ett ljus så starkt som uppenbarade sig i rummet att jag började knäböja gråtandes och överlämnade mig totalt. Väldigt starkt för ett kontrollfreak som jag.

Minns liksom inte ens att jag började knäböja utan det sker en ljusexplosion och när jag kommer tillbaka till kroppen så ligger jag där på knä och gråter inför gud.
Mer
5 år 4 månader sedan #1114935 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Berätta om era syner
Duppedu, ledde det till att du blev troende?

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 4 månader sedan #1114941 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Berätta om era syner
En gång hade jag Bibeln uppslagen i mina händer under Bibeln och såg orange flammor gå ut från mina 10 fingrar samt en gång en lång röd flamma från mitt högra långfinger samt att jag hörde, du har helandets gåva. Samma finger jag skriver med här nu.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1114949 av Duppedu
Svar från Duppedu i ämnet Berätta om era syner
Zoidar, inte direkt. Nu när det har gått 5-6 år har jag börjat att fundera på det. Om gud finns. Och speciellt på den händelsen. Isåfall vill jag överlämna mig. Men det måste ske ärligt och inifrån så det får ta den tid det tar.

Jag blev nog lite chockad och rädd av den händelsen. Rädd för att gud skulle uppenbara sig när folk var med och såg mig.

Alltså jag har döpt mig nu som vuxen efter den händelsen. Men det var inte ärligt utan jag gjorde som den kristna församlingen tyckte.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1114951 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Berätta om era syner
Du hade nog inre konflikter som bröt ut!

Hade inre konflikter när jag slutade röka cigaretter en gång i tiden - det slutade med 11-september attackerna.

300


Tänkt om jag slutar att röka cigaretter igen - vad kan hända då? 3:e världskriget bryter ut?
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1114953 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Berätta om era syner
Det gör det ändå...Troligtvis

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum