Vad väntar oss?

Mer
06 nov 2020 15:51 #1296493 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad väntar oss?
Drummer,
Jag förstår inte hur du kan dricka såpass mycket. Efter några glas vin försvinner min balans. :?

Visserligen är jag tjej och väger mindre än du, och är därför mer lättpåverkad.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
06 nov 2020 15:55 #1296497 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vad väntar oss?
Jag tål mycket alkohol fysiskt! Efter ett par glas vin känner jag mig nästan arbetsför. Men nykter så har jag tankar på att inte klara ngt. Trummorna givetvis där har jag självförtroende men när det gäller jobb så är det avlägset.

Mer
06 nov 2020 16:53 #1296524 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad väntar oss?
Om inte Reagila fungerar finns licenspreparatet Solian, som också har effekt mot negativa symptom, men är starkare antipsykotiskt än Reagila.

Mer
06 nov 2020 16:56 #1296525 av Okinon
Svar från Okinon i ämnet Vad väntar oss?
Här har folk lämnat omdöme på Reagila: www.askapatient.com/viewrating.asp?drug=204370&name=VRAYLAR

Mer
06 nov 2020 17:03 #1296530 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad väntar oss?
Tänker på dig och Ellie Drummer. Dina föräldrar vill ju inte ta över henne helt och hållet, men du kommer antagligen inte må som du gör nu hela tiden. Om de kan backa upp dig med Ellie när du inte mår bra? Så ska du se att det funkar med Ellie när du mår bättre. Det är vad jag tror iallafall. När jag mår dåligt tänker jag på Loppan. Att hon är helt beroende av mig. Och mamma och pappa. Men jag tänker att jag måste vara tillräckligt bra för henne och det hjälper mig att fokusera på må bra saker. Se till att sova, äta bra, motionera, inte stressa för mycket. Loppan är bra för mig. Jag får distans till saker när jag tänker på att hon och hennes liv är helt beroende av mig. Hundar kan vara fantastiska lyckospridare. Om du bara orkar igenom den här tunga perioden så blir det nog bättre sen. Det brukar det bli. Om dina föräldrar kan avlasta dig nu så kanske du kan ha kvar Ellie på sikt.

Mer
06 nov 2020 17:31 #1296544 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vad väntar oss?
Klokt sagt Amandara!

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
21 nov 2020 16:28 #1299928 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad väntar oss?
Man tröttnar aldrig på kärlek och det får och ger man hela tiden i Himlen. Själv vill jag vara i 20-årsåldern när jag är hos Gud.

Mer
22 nov 2020 16:20 #1300126 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Vad väntar oss?
Men dom har ju inte inkastare. Vete tusan hur det skall gå, det här.

Sidan laddades på: 0.278 sekunder