Nya Andetag 2019

Mer
5 år 3 månader sedan #1117941 av Zoidar
Nya Andetag 2019 skapades av Zoidar

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 3 månader sedan #1117942 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nya Andetag 2019

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1118095 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Nya Andetag 2019
Härligt med nytt år. 2019 är ett oskrivet blad.
Har du några andliga mål det här året Zoidar?
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118242 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Nya Andetag 2019
Att gå regelbundet på mässor och böner, helst något varje dag. Samt läsa mer teologiska böcker. Även fasta och bön har jag jag tänkt mig 2019. Du själv?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 3 månader sedan by Zoidar.
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1118262 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Nya Andetag 2019
Jag har ju en stukad tro efter att alla mina kompisar inom frikyrkan lämnade mig när jag blev sjuk. Och ärligt talat mådde jag inte riktigt bra av hur hårt hållen jag kände mig av frikyrkan...
Jag har börjat använda en app som heter Calm. Den handlar om Mindfullness och behandlar olika områden som tacksamhet, ångest, stress, självförtroende och relationer till andra. Mår väldigt väl av den. Blir hög när jag mediterar med den. Det var min läkare som rekommenderade Mindfullness.
Lite är den nog baserad på Buddhas läror skulle jag tro och inte mig emot. Behöver en andlig hemvist för att må bra. Om du vill kan du googla Buddha quotes för att se att Buddha var rätt smart!!
Mer
5 år 3 månader sedan #1118264 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nya Andetag 2019
Att sitta med arslet i kyrkan är inte grejen, utan att bemöta alla varje dag de man möter under dagen såsom man skulle bemöta Jesus själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum