Vart är min borrmaskin?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1140819 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vart är min borrmaskin?
Hittade du fjärrkontrollen Richard?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1140886 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vart är min borrmaskin?
Jag tror att den ligger ute på balkongen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1140892 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vart är min borrmaskin?
Jag har inte letat, men tack för tipsen... Ska kolla balkongen, golvet (mer noga), natthögsbordet (mer noga). Kylskåpet o tvättstället är dock uteslutet. Kanske inte där det hopfällbara tvättstället står...

Jag har meckat ihop en multimediadator nu, som jag ska använda för att streama TV, radio o dylikt! Om jag har den i knäet vill jag gärna kunna justera radion/surroundljudet. Men jag får be mitt boendestöd om att vi ska åka upp till Biltema igen o köpa en HDMI-kabel! Jag har typ varannan fredag under ett halvår frågat om vi kan köra upp till Biltema o köpa kablar... Jag har massvis med kablar! Samtidigt som jag saknar den andra halvan av kabeltyper!
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1140907 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Vart är min borrmaskin?
En chef jag hade förr. Hon hade lagt borrmaskinen i frysen en gång. Men sen är hon lite tankspridd.

/Dave
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by 1Dave.
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1140914 av Johndoe333
Svar från Johndoe333 i ämnet Vart är min borrmaskin?
Skaffa eller låna en borrhammare med klickborr om du ska borra för att göra väggmonteringar i stenhårda brandbarriärväggar!
Bra ide om du ska väggmontera din platt TV tex?:angel
Om du planerar att göra någon form av större hål eller så, vilket jag definitivt inte rekommenderar så får du åka och hyra dig en rejäl betongbila.
Inga gloryholes intill grannarna nu bara ASG!:joker
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Johndoe333.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1140997 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vart är min borrmaskin?
Secondhand brukar ha billiga kablar. Kjell &Co har också det, Ö&B, Claes Ohlsson. Du kan också kolla Tradera för då får de dem hemsända med posten.