Jag har en ande i mitt hem.

Mer
5 år 1 månad sedan #1137236 av Traxerity
En ande är i mitt hem, folk tror det är ett spöke. Men jag vet att det är en havs nymf. Hon visade det genom att ta kotnroll över mina armar o skrev det på wikipedia o visa det. Hon visade också om grekisk och romersk historia.

Hon har visat hur man öppnar tredjeögat o djup meditation att rensa chakra o sådant. Även advancerad yoga som jag inte visste människor kunde böja sig i sådana former.
Ibland har jag kontroll, ibland tar hon över helt o går runder med min kropp vart hon än vill. Men hon är snäll och vi brukar ha intima stunder också under natten.
Hon kan röra mej mitt på dagen och det känns ungefär som havsströmmar i vatten. Nån annan som har en ande i sitt hem eller ande hustru/make?
Mer
5 år 1 månad sedan #1137237 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag har en ande i mitt hem.
Hej Traxerity!

Det är inte ofta som du visar dig på Viska. Inte konstigt om en havsnymf visar sig. Du bor väl nära havet.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137238 av Traxerity

Geta skrev: Hej Traxerity!

Det är inte ofta som du visar dig på Viska. Inte konstigt om en havsnymf visar sig. Du bor väl nära havet.


Jepp, bor i en liten stad exakt på kusten vid södra östersjön.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Traxerity.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137244 av Nissegossen
Kul att du tittade in, hur har det gått att bli vuxen?

Så, du har publik hemma hos dig?


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137253 av Traxerity

Nissegossen skrev: Så, du har publik hemma hos dig?


En vatten ande, en ande som är i rummet. Hon kan knacka på väggar o allt möjligt, även ta över min kropp om jag låter henne.

Nissegossen skrev: Kul att du tittade in, hur har det gått att bli vuxen?


Det går bra, jag blir 27 i sommar. Jag arbetar med social psykiatrin 3 dagar i veckan, det är praktik på ett möbelförråd. Reparerar möbler och målar/oljar om dem. Ibland sitter jag i kassan och så bär jag ut möbler te kunder.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137259 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag har en ande i mitt hem.
Då har du något gemensamt med charlie2. Han har också renoverat möbler.