Jag har en ande i mitt hem.

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1138776 av Nissegossen
PÅ ett sjukhus dör människor och där finns de i limbo. Förra året jag låg där på en avd på en bår i korridoren, sade jag till personalen kör in mig i ett mörkt rum och där det inte är spring annars får ni höra mig hela natten.

Det kom två ssk de körde in båren och de hämtade snart en säng med droppställning på, jag sade direkt jag vill ha en droppställning så att jag kan gå på toa och kissa. Lyssnade på musik i mobilen, hade redan släckt lampan i rummet.

En stund senare ryckte det till flera gånger i madrassen tände skärmen ingen där efter ett tag hörde jag en harkling, jag sade bara försvinn du har inte här o göra. Sedan såg jag ett vitt sken som jag just trodde var en toa på rummet, men det var en garderob med två dörrar jag sade du har inte här att göra gå.

Ljuset slocknade det behövs mer för att skrämma mig idag. Men om det hade varit förr hade jag varit vettskrämd

Får tillägga att en sköterska gjorde ett hål i armen för att sätta in dropp, sedan såg jag att hon snyggt sprutade i mig något. Jag sade vad sprutar du in hon svarade stessolid.Ta ut den genast, hon sade bara doktorns ordnation jag var ju arg, men hon tog ingen notis, jag var riktigt arg

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1138812 av wasp
Svar från wasp i ämnet Jag har en ande i mitt hem.
Har två andar. Algot höger och Algot vänster, själv är jag Algot mittemellan!!:D :D
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1138822 av Nissegossen
Säg Algots det räcker

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

1950-talet

En teater har snott Algots,det räcker, men ett tidningsklipp från anno dat zumal är med

www.solpennan.com/sag-algots-det-racker/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Nissegossen.