Ni har ingen Gud!

Mer
15 apr 2019 21:13 - 15 apr 2019 21:24 #1145387 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ni har ingen Gud!
Jag kände ju honom han sade inför en midsommar att ta er till Smögen och kajen där så jag har hyrt en båt och vi Firar midsommar till havs. Jag som vet vad han går för bara skrattade. När midsommar kom stod många han bjudit på kajen och skepparen vägrade låta dem gå ombord tills han fått pengarna. Råkar ni förstå han varken dök upp och pengarna fanns inte. Som förklaring sade han jag köpte till träd i Israel för de pengarna

Jag efterskänker de pengar han lånade av mig. Vi stod på hållplats mitt emot varandra för att undvika mig tog han upp sin portfölj typ attachéväska och höll framför ansiktet. Det var sista gången jag såg honom

Kan skriva en hel del om honom men detta är det sista för idag, jag är duktigt trött

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 15 apr 2019 21:24 av Nissegossen.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
15 apr 2019 21:27 #1145396 av harrypotter
Svar från harrypotter i ämnet Ni har ingen Gud!

Cosmos skrev: Även om man accepterar teorin om Big Bang så återstår frågan om vad som satte igång processen. Vem "tryckte på knappen"?

Humaniserar man inte hela processen om man tänker att en person tryckte på en knapp? Big bang är quote från Moseboken. Hubbleteleskopets vyer av universum är helt otroligt. Vem kan förstå?

Mer
15 apr 2019 21:29 #1145397 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ni har ingen Gud!
Det övergår vår intelligens, hur det har gått till.

Mer
15 apr 2019 21:30 #1145398 av harrypotter
Ja precis Geta.

Mer
15 apr 2019 21:34 #1145399 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ni har ingen Gud!
Jag tror livet kom med en asteroid eller komet. Men jag vet, då måste livet uppstått nån annan stans. Men det kanske är en del av materien, små organismer av liv.

Mer
15 apr 2019 21:37 #1145400 av harrypotter
memphis menar du här på jorden? Vårt solsystem är ju litet i fårhållande till universum och all existens.

Mer
15 apr 2019 21:39 #1145401 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Ni har ingen Gud!
Det finnes nok dessverre ingen "hvorfor" i universet, kun "hvordan."

Mer
15 apr 2019 21:40 #1145402 av harrypotter
Vem vet?

Sidan laddades på: 0.218 sekunder