Ni har ingen Gud!

Mer
5 år 4 dagar sedan #1145021 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ni har ingen Gud!
Det går så bra för Kristdemokraterna just nu, för att Ebba Busch Thor är så snygg. Rena filmstjärnan med perfekt hy.
Mer
5 år 4 dagar sedan - 5 år 4 dagar sedan #1145022 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ni har ingen Gud!
Fick den här tidningen den här veckan - inget nyhet för mig direkt:

300


"För fyra miljarder år sedan möttes proteiner, fett och rna i en vattenpöl. Ny forskning visar att livets tre byggstenar just där hittades de perfekta förhållandena för att tillsammans lägga grunden till allt liv - så även ditt."
Last edit: 5 år 4 dagar sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 dagar sedan #1145029 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ni har ingen Gud!
Geta,
Jag tycker Gustav Fridolin är rätt söt, men jag röstade inte på Miljöpartiet. :P
Mer
5 år 4 dagar sedan - 5 år 4 dagar sedan #1145030 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ni har ingen Gud!
Minns, en överläkare sa till mig: - "Det var väl sådana som du som hör röster som skrev Bibeln en gång i tiden.". Inte så konstig teori kanske med tanke på att när man har röster (hörselhallucinationer) så lever man i nån slags andlig realitet.
Last edit: 5 år 4 dagar sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 dagar sedan - 5 år 4 dagar sedan #1145042 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Ni har ingen Gud!
Tror det finns en gud och skapare men sen vilken profet/religionsbildare som har den rätta läran vet ju ingen.

/Dave
Last edit: 5 år 4 dagar sedan by 1Dave.
Mer
5 år 4 dagar sedan #1145066 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ni har ingen Gud!
Frågan är var vattenpölen kom ifrån. Jag tror på Gud, nödvändighetsvis inte på en biblisk sådan, men ändå en högre makt som snitslar min bana genom skogen. I Sverige bär de flesta en sådan tro, oavsett vad man kallar det för.