Önskan om att få dig...

Mer
4 år 9 månader sedan #1167471 av Nissegossen

Amandara skrev: Jag får ingen som jag vill ha. Thåström, Oscar och A. Jag vill ha en till hund oxå...eller en katt. Alla goda män är upptagna. Kanske en papegoja?


Äh håll snattran, jag kan gå för papegoja du får aldrig tyst på mig. Håller ledigt på en monolog i tre timmar här och folk viftar och sträcker upp handen och säger min tur, de är i det bara rundningsmärken när de talat klart återgår jag till min monolog och pratar tills du får huvudvärk, men jag fortsätter tills du tappat öronen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1167502 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Önskan om att få dig...
Du kan bli min papegoja NG! Skaffa dig vackra fjädrar och förbered dig på ett liv i bur och att få flaxa fritt i min lägenhet....med hunden efter ;)
Kan inte mycket om papegojor men vill ha en stor...där passar du NG....och med färgglad fjäderdräkt. Linn Fernström har alltid färgglada papegojor i sina (bejublade) bilder. Sveriges mest betalda konstnär. Hon målar avhuggna huvuden och sånt...allt i en skir melodi. Vad som ryms i hennes undermedvetna må man ej veta.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167538 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum