När ni ber

Mer
4 år 7 månader sedan #1179120 av Loni
Svar från Loni i ämnet När ni ber
Fråga henne av Gud om du kan hur ska jag kunna sluta med droger och alkohol djävulen hur blir jag av med honom?
Mer
4 år 7 månader sedan #1179125 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När ni ber
När jag berättade min historia för en frireligiös man sade han, det är direkt från tronen.

Men nu har jag inte berättat hela min historia, möjligtvis att den går att utläsa på vad jag skrivit på viska inte bara jag är involverad i detta. Utan 4 år innan jag föddes var det ett Guds ingripande min egen far blev räddad av klockan den stod stilla och han hörde en röst som sade jag är glad att den stod stilla min far nämnde att det en röst som sade jag är glad för att den inte slog. min far sade bägge versionerna samt att jag först berättat för min far att han hörde EN röst som följde honom resten av livet. Min far var något paranoid såsom att de i studion kunde se oss genom TVn samt mikrofoner i vägg urtagen, men det gick inte så långt att han låg på mentalsjukhus eller blev diagnostiserad . Dock jag är välutbildad i schizofreni

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1179128 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet När ni ber
Jag ber bäst när jag är i nöd. Då får hjärtat vara med.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 7 månader sedan #1179135 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När ni ber
Du får denna att begrunda ett citat av texten har hängt som poster på Stadsbiblioteket I Göteborg orden ville min handledare ha, hon sade man får läsa orden än 5-6 gånger för att förstå att det är sant. De beskriver en händelse jag var med om jag såg mig själv likadant klädd som jag, stå upp skiktas dras ut och med stor hast ändra riktning och flyga i stor hast över taket.

www.viska.se/kunena/allmn-diskussion/889-twilight-zone?start=0

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1179188 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet När ni ber
Masn ska inte be som efter ett manus, det ser Gud igenom direkt.