Biblisk Profetia om Internet?

  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1186361 av PsychoWard
Biblisk Profetia om Internet? skapades av PsychoWard
Hej, kan detta vara en profetia om internet/www (world wide web) månntro?

Isaiah 30 Douay-Rheims 1899 American Edition (DRA)

Woe to you, apostate children, saith the Lord, that you would take counsel, and not of me: and would begin a web , and not by my spirit, that you might add sin upon sin:







Mer
4 år 6 månader sedan #1186403 av Nissegossen
Bara ett påpekande du skriver på webb

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1186406 av MsTibbs
Tänkte jag också på! ;)
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1186429 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Biblisk Profetia om Internet?
ja, det har ni faktiskt rätt i.

så, tror ni att internet har skapat i samarbete med Guds Heliga och Sanna Ande, eller kan det vara något annat?


förresten så tycker jag det är ett "lustigt sammanträffande" att det i samma kapitel som , den tänkbara profetian om internet befinner sig i, är samma kapitel som när det varnas/profeteras om "när tornen faller" samt så står det om att Herren ska uppenbara Sin Arm och Sin Röst på den tiden. och det står även om, som jag misstänker, något land i Norr som tar emot hjälp från Södern, i form av odjur som inte kommer vara till någon nytta alls.


Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1186439 av Nissegossen
Om du undrar har Gud en utmärkt sökmotor i din skalle när du skall dö, spelar Gud upp bandet om hela ditt liv, med den informationen sägs ett ord, confess Du om du har kontakt med krafter inom dig, kom ihåg att Helig Ande är utgjuten över allt kött dvs allt levande och där finns däribland den onde men kraften kommer från Gud om du inte förstått lever vi alla här mitt i himmelriket, det gäller här för dig titta upp bland stjärnorna vem är du och vilken stjärnbild? Tänd ett levande ljus titta på det blunda efter tag, vilken stjärnbild ser du? där är du även levande. Du vandrar i din själ med din ande från kropp till kropp med din ande i din själ. Ta ett snack med Jesus om det. Ordet bön betyder samtal så prata med Jesus

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1186443 av Nissegossen
Lita inte på någon varken i anden eller i verkligheten inte ens mig, jag kan ha fel, men i så fall vill jag inte göra något ont var ytterligt skeptisk mot allt att kunna skilja på andarna är en Guds gåva jag har den inte men bedjen om den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.