EXISTENTIELL KRIS

Mer
4 år 6 månader sedan #1187797 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet EXISTENTIELL KRIS
Finns det ett falsk Facebook konto så anmäl det på facebook då gör du mig dessutom en tjänst. Ett olaga dataintrång är polisanmält så vet du fler som du har blivit lurade anmäl på Facebook samt polisen jag är rejält lack på honom har lust att göra mycket elaka saker ty jag sitter här och är skitförbannad, håll honom borta annars kan detta bli ett hus i helvete

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1187799 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet EXISTENTIELL KRIS

salig skrev: en annan "Intressant" anekdot är ju åxå att folk bara har en tendens att kunna"sträcka ut"(reach out) när man jör "fel" va än detta bero på är d yt'ligare bara en "tillfällihet" i livet som människa lr bevisar d verklien hur dysfuktionell och destruktiv varelser på den hä planeten e8O


Trams

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187801 av salig
Svar från salig i ämnet EXISTENTIELL KRIS
alla tar mäj för jivät, ingän vil bli min vän :cry:
Men ni ska veta en sak nästa gång tar jag ALDRIGMER D HÄ FLYGBOLAGET!
FYFA-AN sämre sörvis få man leta äfte :|
Last edit: 4 år 6 månader sedan by salig.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187806 av salig
Svar från salig i ämnet EXISTENTIELL KRIS
vill :cry: kan inte ens d
mitt liv e PRECIS likadant som sista åren i gymnasiet i hudixval precis likadant ända skillnaden e att ja inte ta drågär längrä och ist fö att ha folk att fästa me 1 gång i månaden så har ja 0 8O MIT LIV SUGÄR :P
Last edit: 4 år 6 månader sedan by salig.
Mer
4 år 6 månader sedan #1187811 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet EXISTENTIELL KRIS
Om du sansar dig när du skriver och annars också irl får du troligtvis vänner men som du balar ur dig på mig och gör det mot andra också så ser de klart ett rött stoppljus var vänlig mot alla oavsett vad och de undrar prata med dem och svär inte åt dem, även utan svordomar måste du lägga band på dig och tala om lite om dina problem kan du få mycket hjälp, men jag kan inte vara hos dig, även om någon gjort något mot dig, tala om för personen vad den personen gjort mot dig och att du inte tycker det är rätt. Helt enkelt försök bli vän med vännen så kanske det ordnar sig med du nu vet var

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1187812 av salig
Svar från salig i ämnet EXISTENTIELL KRIS
VILL VARA FÖREVIT 14 VAFAN E PROBLEMET I D :evil: