En fråga till er som jobbar!

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1257036 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Jehovas Vittnen
Skit i Jehovas Vittne MS Tibbs du är klokare än se be fara åt helsike med sig och ta sina onda djävlar med sig för de finns i deras värld inte i din och min. Snöa inte in dig på sån skit ! ! !
Mer
3 år 8 månader sedan #1271780 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jehovas Vittnen
Om en kvart ska jag prata med mitt jehovas vittne på Zoom. Hon säger att de inte får träffa folk på riktigt, pga Corona. Jag börjar tröttna nu. :(
Mer
3 år 8 månader sedan #1271784 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Jehovas Vittnen
Har fler här fått deras "handskrivna" brev hem i brevlådan? Fick ett sådant för 2-3 veckor sedan.
De skickade ut det pga Corona - de får inte kontakta folk genom att knacka på dörrar längre.

Slängde brevet direkt, bara propaganda-skit!
Mer
3 år 8 månader sedan #1271787 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jehovas Vittnen
Ja, jag fick nyligen också ett handskrivet brev från Jehovas vittnen. Förstår att du börjar tröttna, MsTibbs.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1271790 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Jehovas Vittnen
Det som är grejen med troende och religiösa och särskilt dessa extrema som i sekter. Dom maler och maler, petar och petar, för man ska tycka och tänka likadant som dom. Tillslut om man lyssnar tillräckligt länge går man runt och gör samma sak. Man har då blivit helt hjärntvättad.

Då är ens självständighet och frihet som bortblåst.
Mer
3 år 8 månader sedan #1271796 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jehovas Vittnen
De tror att jul är hedniskt. Jag ser jul som en kristen högtid som hålls på ett hedniskt datum.