Be en bön?

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1191099 av Loni
Be en bön? skapades av Loni
Ikväll har jag feber och allting. Det är då dom kommer och jag gör affärer med onda krafter. Övernaturligt och icke mänskligt

Be mer än gärna en bön att dom inte kommer när det är som värst att Jesus kommer.

Det här är en prövning att onda övernaturliga krafter kommer och checkar läget.

Jag får inte försvinna och tala i tungor folk blir rädda. Och jag kommer aldrig ihåg nånting människor har berättat det här att varje gång jag blir sjuk så händer det.

Dom säger jag pratar en avancerad okänt språk som låter demoniskt därför blir dom rädda.

Men jag kämpar att inte bli sjuk jag ber till Jesus
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Loni.
Mer
4 år 6 månader sedan #1191100 av Loni
Svar från Loni i ämnet Be en bön?
Nu kände jag att nån mäktig bad en bön för mig.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1191117 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Be en bön?
att tala om det och avslöja dem är nog som att ha brytit det redan, bra jobbat! Korset ska ha all makt gentemeot Djävulen visst. så det lär nog ligga någon bra andlig sanning i det svenska uttrycket, krypa till korset faktiskt.

förresten hade jag en syn i förrgår innan jag skulle sova, såg som om det var en mörk snubbe som stod vid en ytterdörr och trixade med låset och han tog sig in. det var en väldigt mörk syn, knappt så att jag såg någonting men några konturer av dörren och snubben var det iaf. ändå var den mycket hemsk och jag bad till Jesus då!


följande bibelvers glömde jag dela med mig häromdagen, handlar troligen om Tjyven/förstöraren/mördaren som Jesus även varnar för i NT.

Proverbs 29:24 Douay-Rheims 1899 American Edition (DRA)

^24 He that is partaker with a thief, hateth his own soul: he heareth one putting him to his oath(förbannelse/svordom osv - det kan också översättas till: han kommer få eller har fått höra allah...), and discovereth not(avslöjar inte) .
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.