Medial utv. och neuroleptika

Mer
4 år 3 månader sedan #1213015 av Easthill
Finns det någon här som har gått medial utvecklings kurs samtidigt som man äter neuroleptika? Är det ens möjligt att utv medialiteten/andligheten, eller hindrar medicinen öppenheten?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1213016 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Medial utv. och neuroleptika
vill du utbilda dig till bedragare så finns ju politik annars.
Mer
4 år 3 månader sedan #1213048 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Medial utv. och neuroleptika
Tror inte det. Förr var det en tjej här, som hette Jana79. Hon var intresserad av det mediala och sktiv i ett sådant forum.
Mer
4 år 3 månader sedan #1213052 av Inwatto
Neuroleptika tar inte bort det mediala helt. Jag äter en liten dos Abilify och kan kommunicera med änglar när jag vill.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 3 månader sedan #1213058 av Geta
Svar från Geta i ämnet Medial utv. och neuroleptika
Jag är också en aning medial och kommunicerar med de döda i drömmarna. Många som jag känt är döda. Det är inte bara bland missbrukare som folk dör som flugor. Dödligheten är också stor bland psykiskt sjuka
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1213107 av Nissegossen

Easthill skrev: Finns det någon här som har gått medial utvecklings kurs samtidigt som man äter neuroleptika? Är det ens möjligt att utv medialiteten/andligheten, eller hindrar medicinen öppenheten?

Hej och välkommen till viska.se

Det snackas alldeles för mycket i skallen. Du kan aldrig hindra att de i anden från att prata med dig. Visserligen kan medicin ta bort det helt ett tag, men det kommer tillbaka. När Gud gav helig ande över allt kött, gav det inte bara för troende Kristna utan även till alla, Det att du har anden gör att alla kan prata i anden eller som tankar fast röster inom dig.

Det kallar läkare sjukligt, men det att du har en inre kommunikation är det mycket andlighet i.

En som har prövats som oss är Jesus själv. Det står i mark 3 vers 20 kan du börja läsa till kapitlets slut och Jesus är den ende att bli godkänd.

Hoppas det går bra med dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.