Kan ni fasta?

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1218936 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kan ni fasta?
uppmaning till mord.

nej, du verkar inte må särskilt bra "clean".
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1218937 av Clean
Svar från Clean i ämnet Kan ni fasta?
Varför blev du tyst plötsligt? Du tar dina pauser? Behöver du andrum? Blir det för mycket för din lilla patetiska skalle? Ja det finns ingenting vettigt där! Bättre va tyst ett tag för att inte verka dum! Vilket du är.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1218938 av Clean
Svar från Clean i ämnet Kan ni fasta?
Jag mår jättebra! Hur mår du egentligen? Svider det? Bränner det?

XDddddddddddd
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Clean.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1218939 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kan ni fasta?
Jesus började, "Det här är en lektion i spirituell krig, Mina människor. Du kanske lockas till att dabba av förbannelser och se vad du kan göra. Det verkar ofarligt till en början ... nästan kul. Demonerna lockar dig," Kom på dig ha stora krafter här, prova detta kommer du att se hur kraftfull du verkligen är. Den kristna är inte mäktig. Hon är en svag och rädd för sin egen skugga. Men du har verklig potential, du är speciellt utrustad med krafter, kom igen prova det .

"Och de i trolldomsbutikerna kommer också att uppmuntra dig, sälja dig dockor, ljus och böcker och uppmuntra dig att börja lära sig dessa sätt. Varför ska du tänka på att andra gör dig fel? Du kan få jämn och få dem att lida för deras orättvisa för dig.

"Och så börjar du den här nya resan som ett äventyr och tänker att du kommer att erövra och hämnas och få andra att lida för det du uppfattar som orättvist. Du har köpt in det. Snart följer demonerna dig och visar dig resultat, berättar allt de saker dina krafter har gjort för andra för att få dem att drabbas. Snart ser du visioner om svärd som tränger igenom och förgiftar och gör dina fiender sjuka.

"Du växer snabbt i förtroende och djärvhet. När du börjar röra dig i denna riktning lockas andra krafter till dig. Andra som också har ett mål mot dem du förbannar. De ser hur oerfarna du är och börjar domstol din gynna med smickrar och kanalisera deras onda krafter genom dig som kontaktpunkt.

"Rusningen från makten först gör dig berusad och hård, men sedan kommer en viss rädsla in ..." Vad händer med mig? Detta går för långt, för snart. Jag är rädd. Jag känner mig rädd! Jag Jag börjar frukta dessa krafter och krafter - de är större än jag. Men nu är du inlåst och inte kan komma ut. Du överskred en gräns och har fångats. Din själ börjar krympa tillbaka och gömma sig i ett hörn, cowering, men du håller upp fronten att du är mäktig. Du dras nu under av dessa krafter och det finns bara en flykt. Men du kan inte vädja till honom, för de som du hatar har vädjat till honom och du vann " sänka dig själv för att be om hans hjälp och göra samma sak.

 

"Det är allt en lögn, kära själ. En stor lögn. Du har tappat din frihet och jag är din enda väg ut. Försena inte. Kalla på mig på en dag av besvär och jag kommer att befria dig. Trots dina synder , Jag kommer att leverera dig. Jag kommer att förlåta dig. Jag kommer att ge dig nytt liv och en framtid som är värd att leva för. Du har ingenting att förlora och allt att vinna.

"Men om du vägrar att svara på min kärlek, har jag inget annat val än att släppa dig till dina fienders vilja. Och du har många som har problem med dig, som har gått till curanderas och har förbannats på dig.

"Jag har hållit tillbaka mycket skada från ditt liv, men nu måste du bestämma. Skall jag täcka, leverera och skydda dig? Eller har du valt att bryta dig loss från mig och gå din egen väg? Tänk på dessa alternativ när du känner dig fri från arrogans och hämnd. Du tänker inte tydligt om dessa påverkningar styr dig.

"Be mig att hjälpa dig att tänka tydligt. Fråga mig. Jag hjälper dig att fatta ett tydligt beslut. Och jag kommer att vara där för dig om du väljer att omvända dig och kalla mitt namn."


search.stillsmallvoicetriage.org/message...d=748&langCode=en-US
Mer
4 år 2 månader sedan #1218943 av Clean
Svar från Clean i ämnet Kan ni fasta?
Om jag hade varit naiv, ung och oskyldig som jag en gång var hade du lurat mej, idag när jag är äldre så ser jag igenom dig. Och det är ingen vacker syn!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1218945 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kan ni fasta?
se upp till Jesus istället. risken finns att du står vänd mot DJÄVULEN!

Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.