Medium, äkta eller bluff?

Mer
4 år 2 månader sedan #1221519 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Fantasio,
du får säkert en trevlig upplevelse av att gå till ett medium. Det hör ju till att de försöker ge dig valuta för pengarna. Så att de kan "mjölka" dig på mer pengar senare. Men, jag går hellre till min frisör och betalar 400 pix för att bli klippt, än går till ett medium. Får ju en klippning och en trevlig stund (min frisör är trevlig). Går du till ett medium får du inget synligt för pengarna. Om du inte köper något new age-liknande. En sten eller kristall eller tarot kortlek (jag har haft en sådan lek ett tag men slängde den).

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 2 månader sedan #1221530 av Nissegossen
En känd Norska som levde under ww2 har skrivit en bok. Kommer inte ihåg namnet men hon var född i ett hus som golvet var lagt på gamla gravstenar hon jobbade som sjuksköterska och eftersom inget kaffe, ja, då kunde ju hon inte spå till det i kaffesump, hon behövde ingen kaffe för att spå, men kaffe stod högt i kurs. Geta du som läser mycket böcker vet du vad hon hette hon bodde alltså på en kyrkogård när hon växte upp?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1221531 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Jag förstår, Inwatto. Det där med det övernaturliga var inget för mig innan jag blev sjuk, men nu tycker jag det är spännande. Men jag tänker inte låta mig bli uppskörtard och bli en återkommande kund. Jag vill bara testa en gång och se vad resultatet blir. Men okej, jag kanske då får blodad tand.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221532 av Geta
Svar från Geta i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Nej, jag kan inte komma på vem norskan var.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221536 av Nissegossen
synd du får leta det är du bra på jag själv lånade den Boken på stadsbibloteket i här i stan, den finns med stor sannolikhet fortfarande att få tag i på ett bibliotek fråga på ditt som du går till

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1221540 av Geta
Svar från Geta i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Den enda som jag kan komma på är Margit Sandemo. Hon skrev en mängd böcker med övernaturligt innehåll.

sv.wikipedia.org/wiki/Margit_Sandemo