Medium, äkta eller bluff?

Mer
4 år 3 månader sedan #1221346 av Geta
Svar från Geta i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Jag brukar ha kontakt med döda i drömmarna. Det stämmer att de aldrig klagar på sin lott. Jag vill inte påstå att det är något sant. Avråder att ta kontakt med medier.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1221374 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Tror det är bäst om man låter de som gått bort komma till en själv om de vill ha något förmedlat, som i Gretas fall att de kommer i drömmarna.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221432 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Jag vill ha en tarot kortlek. Men inga medium från bedrägerigatan.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221434 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Aldrig att jag skulle uppsöka ett medium! Vem fan vill veta vad de döda säger och tänker (vilket de inte gör eftersom de är döda). Dessutom så "har de det så bra" och andra meningslösheter. Medium är bluff rakt igenom. Lättförtjänta pengar på lättlurade och förvirrade individer.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221464 av memphis
Svar från memphis i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Jag har sett en del medium på tv och även läst några böcker skrivna av medium. Jag tycker en del av dem är trovärdiga, men långt ifrån alla. Så om man ska använda ett medium ska man nog välja ett med omsorg.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1221490 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Medium, äkta eller bluff?
Skulle jag gå till ett medium skulle det väl bli dåliga besked. Jag är en ond människa. Nja, jag har gjort onda saker, vet inte varför det blev så. Jag tror att äkta medium finns, jag tror på det övernaturliga.