Anfäktelser

Mer
4 år 2 månader sedan #1229104 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Anfäktelser
Varnar också för fasta, det kan leda till psykos eftersom de inom en får makt, de lider av maktberusning, farliga saker. När det är i det läget tar jag mer utav mitt Trlafon i pillerform och ser till att få sova. Sömn är A och O vid psykos sjukdom. Rösterna som sådana att de inte riktigt kommer överens med varandra, de förstör sig själva pga varandra ingen är snäll. Jag vill inte ha dem. När det är verklig fara kommer en, mycket speciell personlighet då lyder jag henne hon rensar huvudet från de andra, samt då vet jag att eftersom hon räddat livet på en person genom att jag gjorde som hon sade och då var jag på plats i och med att jag var där och gjorde ett val, och ändrade riktning, kom jag in på en gångväg på den efter ca 50 meter sade hon nu kan du åka hem, du har förhindrat ett mord

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1229474 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Anfäktelser
Jag vill gå ner i vikt. Och nu har jag ätit allt möjligt i natten.

Fast fasta är nog svårt, nu förtiden. :-(
Mer
4 år 2 månader sedan #1229488 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Anfäktelser
Tror bra kost i lagom mängd är grejen. Typ viktväktarna. Det enda tråkiga är att vv kostar. Varje gång jag svält mig med fasta, shakes eller annat hetsäter jag när kuren är slut. Och går upp allt och lite till i vikt.

Så funkar jag, det här jag lärt mig. Vi är olika känsliga på den punkten. Jag är känslig på den punkten. Har ätstörningar med mig sen 12 årsåldern och de ränderna går aldrig ur.

Jag behöver äta så jag blir mätt 3 ggr per dag och frukt till mellanmål för att orka. Men jag gör det inte. Efter sepsisen då jag vägde 104 kg häver jag i mig chips och godis och väger nu 109 kg.

Jag har nu strl 50 och har som mål att komma ner till strl 44 till nästa höst. Har beställt en superfin rock från Desigual på rea nämligen.

Den är som den rock Gud tog upp mig i och lät mig vila i hans ficka....över Vättern en mörk kväll....när jag var som allra mest utmattad och förtvivlad och trodde att inget hopp fanns. En sån rock ska jag gå i nästa vinter. Så jäääla bra!
Mer
4 år 2 månader sedan #1229503 av Clean
Svar från Clean i ämnet Anfäktelser
Om du vet hur man går ned i vikt och ger råd om hur man går ned hur kan du gå upp mera och lite till? Idiot
Mer
4 år 2 månader sedan #1229508 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Anfäktelser

notwoodstock skrev: Jag vill gå ner i vikt. Och nu har jag ätit allt möjligt i natten.

Fast fasta är nog svårt, nu förtiden. :-(

Om man faster strengt vil kroppen automatisk kjempe for å holde vekten. Jeg gikk opp kraftig på Zyprexa, grunnet at jeg aldri ble mett, men det hele ordnet seg selv med medisinbytte.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229512 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Anfäktelser
Tack! Jag skall se om jag kan låta bli varannan måltid.