Andlighet eller sjukdom

Mer
16 maj 2020 13:35 - 16 maj 2020 13:36 #1253003 av Clean
Svar från Clean i ämnet Andlighet eller sjukdom
Okej jättebra tack då vet jag. Jo det ska kunna spåras om man har fått ärfligheten via ett gentest! Berättade min mamma som läkaren berättade till att vi söner får testa oss om vi bär på detta anlag. Jag har inte så bråttom att göra det då jag är säker än så länge åldersmässigt!
Senast ändrad: 16 maj 2020 13:36 av Clean.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Josa
  • Josa Profilbild Författare till inlägg
  • Bronsmedlem
  • Bronsmedlem
Mer
18 maj 2020 19:45 #1253788 av Josa
Svar från Josa i ämnet Andlighet eller sjukdom
Antingen har jag en psykos eller så har jag massor av andliga upplevelser just nu.

Det är så många inom mig. Det handlar om att befria mig från självet. Det är så mycket jag inte förstår i det.

Jag upplever inte att jag är människan idag. Som att människan ska upplösas till energi. Men att jag finns ändå. Men att jag inte ska se jag och du, inte se att jag finns som någonting särskilt. Att vi alla är en. Det pratas om egot, jaget, självet, själen och Gud inom mig. Som olika delar i människor.

Jag har större delen av dagen bara följt med i det som sker. Dansat, stretchat, promenerat med någon annan som styr kroppen. Själv upplever jag och ser på som en observatör. Det är vilsamt att vila så. Dansen och stretchen känns gudomlig när jag bara följer med kroppen som rör sig själv.

Ibland ger allt detta en underbar känsla, ibland tar tröttheten över, deppigheten och overkligheten.

Mer
18 maj 2020 19:54 #1253792 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Andlighet eller sjukdom
EFTER DET JAG FÅTT LÄRA MIG HÄR OM PÅ VISKA JOSA, SÅ ÄR DET INRE RÖSTER DU TAMPAS MED, TA UPP DET MED DIN KP OCH LÄKARE JOSA, DE ÄR DE BÄSTA ATT HITTA EN LÖSNING FÖR DIG MEN JAG TROR DU MÅSTE BESKRIVA DET FÖR DEM MED DIN KÄNSLA OCH INTUITION, DU GÖR DET jOSA GENOM ATT SKRIVA, SKRIV NER DIN HISTORIA, OCH LÄT DEM LÄSA SIN UPPLEVELSE, SÅ KOMMER DE ATT FÖRSTÅ OCH BÄTTRE KUNNA GE DIG RÄTT VÄG ATT BEKÄMPA DET MED.

Mer
28 jun 2020 21:20 #1263679 av FrökenLisa
Svar från FrökenLisa i ämnet Andlighet eller sjukdom
Du skulle kunna gå in på https://www.xn--spland-jua.se/ och gör dem testerna där inne, helt gratis var dem.
Kanske hjälper det dig, eller bara som en kul grej :)

Mer
29 jun 2020 00:13 #1263691 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Andlighet eller sjukdom
Jag har besökt spådam innan när jag var yngre flera ggr. Men jag har så stora förväntningar att det är bäst för mej att inte gå till såna.

Sidan laddades på: 0.359 sekunder