Skruva rätt kompassen

Mer
3 år 10 månader sedan #1256265 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skruva rätt kompassen
Över 4000 döda i corona nu såg jag på dagens pressträff.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 10 månader sedan #1256274 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Skruva rätt kompassen
Börjar bli less på åsiktsmaskiner både i tv och tidningar varav kvällspressen anses värst! Ska man verkligen påverka eller styra dit man vill, så är det av egoistiska skäl! Människan sägs vara egoistiskt men samtidigt ett flockdjur, det är som en enda motsägelsefull skröna som samhället vinklas till, beroende på
att påvisa maktfullkomlighet! Finns det verkligen ngt uppbyggligt och konstruktivt i hela samhällsfundamentet, när coronan hotar ödelägga vår hela framtid!

Viska måste bli kvar, finns ingenstans annars som man kan hoppas på att få en liten förståelse i alla fall.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 10 månader sedan #1256290 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skruva rätt kompassen
Håller med dig Jocke, Viska måste leva vidare, det är en viktig plats för oss med psykossjukdom. Det viktigaste av allt är att Viska överlever. Om Admin lämnar Viska nån gång i framtiden, jag hoppas att det dröjer, så finns det nog en lösning på Viskas fortlevnad. Som det sägs: finnes det en vilja, så finns det en väg.
Mer
3 år 10 månader sedan #1256292 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skruva rätt kompassen
Maxjohan1983 verkar kunna bygga hemsidor. Eller har jag fel?
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1256296 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skruva rätt kompassen

memphis skrev: Håller med dig Jocke, Viska måste leva vidare, det är en viktig plats för oss med psykossjukdom. Det viktigaste av allt är att Viska överlever. Om Admin lämnar Viska nån gång i framtiden, jag hoppas att det dröjer, så finns det nog en lösning på Viskas fortlevnad. Som det sägs: finnes det en vilja, så finns det en väg.


Nu skall ni få höra vi kan vara 100 viskare som kan ha en videokonferens tillsammans på samma gång, hur låter det?

gsuite.google.se/intl/sv/products/meet/

24 timmar före september, därefter 60 min

Samt att vi kan video streema mötet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1256302 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skruva rätt kompassen
Vi som ser ut som miffon vill nog inte ha videokonferens på Viska.