Räddning - kort handledning

Mer
3 år 10 månader sedan #1258701 av notwoodstock
Jesus är svaret. Men var är han?
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1258725 av notwoodstock
Jo, han orimligt upptagen alla åren med att förbereda sig för sin uppgift.

Jag vet inte om jag har gjort mitt här.

Sista chansen Gud ger en att säga något vettigt, och så är alla och badar.

Men ...

Men för tusan - läsa Bibeln och förstå litet mer är enda chansen för att komma ur det här. Man skall kanske helst, dock prata med sjukhuskyrkan.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258819 av Geta
Svar från Geta i ämnet Räddning - kort handledning
Du verkar vara vilsen när det gäller demoner och anfäktelser.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258822 av notwoodstock

Geta skrev: Du verkar vara vilsen när det gäller demoner och anfäktelser.


Jag tror inte det behöver bli demoner om man kan se till att ingen är ond på en.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258823 av Geta
Svar från Geta i ämnet Räddning - kort handledning
Tror inte att någon är ond på dig här på Viska, notwoodstock.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258828 av Nissegossen
Jesus är svaret. Men var är han? i din ande, han finns där inom dig. De är av samma anda som han, det är den som aldrig ljuger för dig och är den som talar när det är verklig fara för dig, samt den om talar när det är någon som behöver din hjälp för att rädda personen/personerna i din närhet

Gud hör bön, bli ett villigt redskap, men spring inte runt sålla ut den rösten från alla andra lyd endast den. Låt dig inte förvillas av de andra, de är ute efter dig och vill skicka dig på vildgåsjakt. det är endast en du skall lyda. typ en kvinnlig röst Den som är sann. Går du på andra röster då gäller det dit liv, Gud vill ingen människas död. Så fort de vill att du skall gå någonstans kan de vilja att du skall ta bort dig själv. Det kommer aldrig från Gud

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum